استقبال مخالفان خارج نشين از طرح حمله اسرائيل به ايران

مخالفان نظام جمهوري اسلامي در نشست دو روزه‌شان در استكهلم ضمن گفتگو راجع به طرح اسرائيل براي حمله نظامي به ايران از اين طرح بسيار استقبال کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، حدود 50 تن از فعالان ضد نظام جمهوري اسلامي ايران و فتنه گران و وابستگان رژيم پهلوي از جمله محسن سازگارا شركت كنندگان در اين نشست بودندكه با عنوان اتحاد براي دموكراسي در ايران برگزار شده است.

ادعاهاي مقامات اسرائيلي براي اقدام نظامي عليه ايران علت اصلي اين گردهمايي بود .

محسن مخلملباف نیز که در این کنفرانس حاضر بود به رادیو سوئد ضمن موافقت با حمله نظامي اسرائيل به ايران گفت که باید مخالفین دور یک میز جمع شوند و گفتگو کنند .

نوشابه امیری، روزنامه‌نگار حاضر در این کنفرانس گفت: حاصل این کنفرانس توافق‌نامه‌ای بوده است که بر مبنای کلی که بر محور آن مخالفان جمهوری اسلامی کنار هم بیایند. هر آغازی مهم است، اما به جایی برسید که پای متنی را امضا کنید اتفاق مبارکی است!

عبدالله مهتدی،دبیر کل حزب کومله کردستان که این گردهمایی را مثبت ارزیابی کرده است گفت: «هدف این کنفرانس ایجاد یک اتحاد یا سازمان نبود، هدف تدوین منشور برای اتحاد اپوزیسیون نبود، هدف گردهمایی برای دیالوگ بوده است!

لیلی‌ پورزند نیز گفت که از طیف‌های زیادی، چهره‌هایی را ندیده و اظهار امیدواری کرد که همه طیف‌ها بتوانند کنار هم بیایند و با هم گفتگو کنند.

نكته حائز اهميت نشست اين است كه تقريبا اكثريت اعضا با وجود اذعان به اينكه حمله نظامي مستقيم با غير مستقيم به مردم كشور نيز آسيب وارد مي كند از حمله نظامي اسرائيل عليه ايران استقبال كرده اند .

ميزبان نشست مركز بين المللي اولوف پالم سوئد و از زير شاخه هاي حزب سوسيال دموكرات اين كشور بود اين حزب سابقه طولاني در حمايت از گروهك هاي مخالف ايران در سراسر جهان دارد.

اين افراد همچنين از برنامه هاي توطئه آميز خود براي انتخابات مجلس در تارخ دوم مارس 2012 و از تلاش‌هايشان براي اخلال در روند اين انتخابات گفتند./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار