وقتي فتنه گران در كنفرانس اتحاد به جان هم افتادند+ عکس‎

پنجاه عضو ضدانقلاب حتي در يك گردهمايي نتوانستند يكديگر را تحمل كنند!

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، برگزاری کنفرانس دو روزه ضد انقلاب خارج از کشور که به دعوت بنیاد اولاف پالمه در استهکلم سوئد و با هدف طرح توطئه های جدید بر علیه نظام جمهوری اسلامی و دخالت بیگانگان در سرنوشت مردم ايران تشکیل شده بود از همان آغاز با افتراق و شکست روبرو شد ، به طوری که سوال مجری صدای آمریکا از نوری زاد و سازگارا و پاسخ عجولانه و دستپاچه این دو ، وضعیت اسف بار این جماعت متوهم را بیش از پیش واضح و هویدا ساخت.

ماجرا از آن قرار بود که مجری صدای آمریکا در برنامه تفسیر خبر، با اشاره به برگزاری این کنفرانس دو روزه که تنها 50 شرکت کننده داشت، با طرح اعتراض طیف دیگر ضد انقلاب که این حرکت را ایوزیسیون سازی در خارج از کشور نام نهاده بودند و اعتقاد داشتند که بخشی از اپوزیسیون با هدف آلترناتیوسازی قصد دارد خود را نماینده ی اکثریت جامعه ( ضد انقلاب ) معرفی کند! از علت آن پرسید که نوری زاده و سازگارا با دستپاچگی علت را عدم توانایی دعوت بیشتر از ظرفیت 50 نفر به این کنفرانس ضد انقلابی مطرح کردند!

از سویی حسن شریعتمداری دیگر ضد انقلاب فراری نیز با صدایی لرزان اینگونه پاسخ داد :" من فکر می کنم حساسیت اوضاع کنونی باعث شده هر گردهمایی ساده ای در فضای ذهنی ما ایرانیان خارج از کشور تبدیل به ساختن یک آلترناتیو شود! "

آنچه که از این کنفرانس اندک 50 نفره بر ذهن متبادر شد آن بود که ضد انقلاب و فتنه گران و دشمنان منافع مردم عزیز کشورمان، حتی در تعدادی چنین اندک نیز به دلیل ناتوانی و ضعف جمعی و زیاده خواهی هایشان بر سر توهمات نداشته شان ، نه تنها به اتحادی دست نیافته اند بلکه بیشتر از پیش به جدایی و افتراق خود دامن زده اند/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار