فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: با اقدام به موقع ماموران انتظامی شهرستان مشگین‌شهر، باند زورگیر و قاچاقچی اشیای عتیقه متلاشی شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اردبیل، فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر زورگیری و اخاذی سرنشینان دو دستگاه خودروی سواری از شهروندی در مشگین‌شهر و حمل اشیای عتیقه در پوشش ماموران پلیس، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رضا اصلانی‌فر افزود: در کمترین زمان ممکن ماموران قلابی و باند زورگیر در محور مشگین‌شهر به آذربایجان شرقی متوقف شد و 9 تن از جمله دو نفر که لباس نیروی انتظامی را بر تن داشتند، دستگیر شدند.

وی در ادامه ابراز داشت: از این افراد دو قبضه اسلحه قلابی، یک دستگاه بی‌سیم دستی با برد کوتاه، کتیبه منقوش به خط میخی متعلق به دوره هخامنشی، تعدادی مجسمه، جام نقره‌ای، سکه و شمشیر با احتمال آثار فرهنگی و تاریخی و هشت دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: همکاری مردم با نیروی انتظامی ناکامی مجرمان و متهمان را به همراه داشت.

این مسئول در پایان اظهار داشت: توصیه می شود شهروندان در طی شبانه‌روز موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.