دبير كل جامعه اسلامي كارمندان خواستار چاره‌انديشي بزرگان و صاحب‌نظران اصولگرا در خصوص ليست‌هاي متعدد در اين جبهه شد.

سيدكمال سجادي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر اينكه هنوز اصولگرايان مي‌توانند با يكديگر متحد شوند، اظهار داشت: اختلاف سلايق در جريان اصولگرايي موجب شده ليست‌هاي متعددي در اين جبهه شكل گيرد كه بايددر اين باره از طريق بزرگان براي جلوگيري از پيروزي رقبا تصميم‌گيري شود.
وي درادامه با اشاره به توطئه‌هاي دشمن گفت:‌ دشمن در كمين ا نتخابات ايران و اتفاقات سياسي كشور است و مي‌خواهد به هر طريقي كه مي‌تواند به نظام جمهوري اسلامي ضربه بزند، مردم و گروه‌هاي سياسي بايد آگاهانه و پرشور در انتخابات حضور يابند تا اين هدف آنها محقق نشود.
سجادي با تاكيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري تصريح كرد: تا كنون 5000 نفر براي انتخابات مجلس نهم كانديدا شده‌اند و با توجه به ميزان نمايندگان مورد نياز براي مجلس اكثر اين ثبت نام‌كنندگان راي نخواهند آورد، به همين دليل رفتار كانديدا در اين خصوص نيازمند مراقبت است.
وي ا فزود: مردم و كانديداها بايد هوشيارانه و به صورت قانوني اعتراضات خود را به مراجع مرتبط انعكاس دهند و از آن طريق پيگيري كنند.
سجادي التزام به تصميمات قانوني مبادي در نظر گرفته شده را ضروري دانست و گفت: پروسه انتخابات بايد با آگاهي سپري شود تا سبب شادماني دشمن نشود. /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار