تيم استقلال جمعه اين هفته در رقابت ‌هاي آسيايي اين فصل و در مرحله پلي‌آف به مصاف ذوب‌آهن مي‌رود،‌ اما اين بازي بيش از دو روز اعضاي تيم را به اردوي شبانه‌روزي مي‌برد.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،‌ اعضاي تيم استقلال ديدار متفاوتي را در مقابل ذوب‌آهن برگزار مي‌كنند اين بازي مشخص مي‌كند كه استقلال مي‌تواند در بازيهاي آسيايي اين فصل حضور يابد يا خير.
گفتني است،‌ آبي‌ها به دليل حساسيت اين ديدار مهم دو روز و نيم زودتر از برگزاري اين بازي در هتل حاضر مي شوند تا براي اين ديدار حساس و ويژه آماده شوند.
گفتني است، اعضاي تيم استقلال پس از باخت به تيم پرسپوليس، با شرايط متفاوتي روبرو هستند و به همين دليل مربيان يك اردوي فشرده را براي بازيكنان تيم در نظر گرفتند تا بازيكنان بدور از فشار و استرس در اردوي شبانه‌روزي با فكر باز براي آغاز بازي‌‌هاي آسيايي آماده شوند.
از طرفي جلسه هماهنگي بين مسئولان دو تيم براي آغاز بازي‌هاي پلي‌آف برگزار شد و طي اين جلسه مسئولان در خصوص شرايط دو تيم و بازي فوق همچنين نحوه بليط فروشي و درصد دريافت دو تيم از ورزشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
شايان ذكر است، تمرينات تيم ذوب‌آهن از چند روزقبل از بازي با استقلال در تهران برگزار مي شود و اعضاي تيم در انجام تمرين و آماده‌سازي درزمين تمريني دستگردي با آبي‌ها شريك مي‌شوند.
البته تمرينات تيم ذوب‌آهن بعد از اعضاي تيم استقلال برگزار مي‌شود.
داوران بازي استقلال – ذوب‌آهن صبح جمعه به تهران مي‌رسند داوران اين بازي اهل ژاپن هستند و ناظر بازي از كشور سوريه است.
از طرفي نشست مديران دو تيم پنج شنبه صبح در سازمان ليگ برگزار مي‌شود./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار