پنجمين جشنواره ملي شهر برفي ايران در استان چهارمحال و بختياري اغاز شد

مديرکل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري  در گفتگو با خبرنگار باشگاه شهركرد گفت: در جشنواره امسال 50 طرح از سراسر كشور ارسال شده که از اين تعداد 40 طرح در ارزيابي هاي به عمل آمده براي شركت در جشنواره انتخاب شدند.

مژگان رياحي افزود: در اين جشنواره استان چهارمحال و بختياري،اصفهان ، تهران، سيستان و بلوچستان، يزد، مازندران و خوزستان بيشترين گروها را به خود اختصاص داده اند .

وي با بيان اينکه گروها فرصت تا 19 بهمن ماه فرصت دارند اثار خود را خلق کنند تصريح کرد " از برگزيدگان اين جشنواره در مراسمي که 20بهمن ماه برگزار خواهد شد تجليل مي شود

رياحي گفت "در پايان به گروه هاي منتخب اول تا پنجم به ترتيب از 50 ، 40 ، 30 ، 20 ، 10 ميليون ريال هديه نقدي پرداخت مي شود.

مديركل گردشگري ، ميراث فرهنگي و صنايع دستي چهارمحال و بختياري ، معرفي جاذبه هاي چهارمحال و بختياري به عنوان مقصد گردشگري زمستاني، گسترش روحيه نشاط و همكاري بين جوانان و معرفي صنايع دستي و ميراث معنوي اين استان را از اهداف برگزاري پنجمين جشنواره شهر برفي ايران عنوان كرد.

وي با اشاره به اينكه پنجمين جشنواره ملي شهر برفي ايران در کانون گردشگري شيخ عليخان از توابع شهرستان کوهرنگ برگزار مي شود ، افزود: شهرستان كوهرنگ در مجاورت زردكوه بختياري يكي از پربارش ترين مناطق برفي ايران است كه به شهربرفي شهرت دارد ./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.