با نزديك شدن به مرحله پلي آف بسكتبال جنب و جوش تيم ها براي تغيير يا جذب بازيكنان خارجي آغاز شده و به تدريج تيم هاي بالاي جدولي بازيكن خارجي دوم خود رانيز به خدمت مي گيرند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، هر چند به نظر مي رسد با توجه به بازي هاي معوقه تيم ها و برگزاري مسابقات غرب آ‌سيا، برگزاري بازي هاي پلي آف سوپر ليگ به سال جاري نرسد اما تيم ها تلاش خود را براي جذب يا تغيير بازيكنان خارجي آغاز كرده اند.

بر اين اساس جورجويچ بازيكن تيم بسكتبال دانشگاه آزاد با توجه به تعويق بازي هاي اين تيم به خاطر شركت حريفان در سابقات غرب آسيا به كشورش بازگشت و با توجه به عملكرد نه چندان راضي كننده اين بازيكن احتمال حضور دوباره اش در دانشگاه كم به نظر مي رسد.

دانشگاه آزاد در حال حاضر به دنبال جذب 2 بازيكن خارجي براي بازيهاي پلي آف است.

*دومين بازيكن خارجي ماهشهر هم آمد

در شرايطي كه تيم هايي مثل آ.اس شيراز و جهش ترابر قم به خاطر شرايط نامناسب مالي بازيكنان خارجي شان را مرخص كردند تيم صنايع پتروشيمي ماهشهر دومين بازيكن خارجي را هم به تركيب خود اضافه كرد.

انتاريو كه در فصل هاي گذشته هم در ايران حضور داشته و براي تيم شهرداري گرگان بازي كرد در آستانه پايان فصل عادي با ماهشهري ها قرار داد بست. انتاريو توانايي بازي در پست هاي 3و 4 را دارد.

*انتخابات شيراز با حضور مشحون

مجمع انتخاباتي هيئت بسكتبال استان فارس صبح چهارشنبه 19 بهمن با حضور محمود مشحون رييس و منصور را به رييس كميته استانهاي فدراسيون برگزار مي شود.

در اين انتخابات به كانديدا از جمله فريدون رييس سرپرست تيم آ.اس حضور دارند اما دستغيب رييس فعلي هيئت با پايان دوره چهار ساله اش از حضور در دور جديد انتخابات انصراف داد.

مشحون علاوه بر شركت در انتخابات با مسئولان استان فارس نيز براي كمك به تيم بسكتبال آ.اس ديدار مي كند.

*پايان مصدوميت موسي نبي پور

موسي نبي پور سنتر تيم بسكتبال دانشگاه آزاد كه از ماه قبل به دليل مصدوميت شديد خانه نشين شد، با پايان دوران آسيب ديدگي بار ديگر به تركيب تيم دانشگاه بازگشت و حتي در ديدار دوستانه مقابل پتروشيمي بندر امام نيز بازي كرد.

علاوه بر نبي پور، محمدرضا ابراهيمي نيا ديگر بازيكن مصدوم دانشگاه نيز آمادگي كامل براي بازني را پيدا كرده و به جز آسيب ديدگي جزئي رضا لطفي، دانشگاه ديگر مشلك از اين نظر ندارد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.