بادامچيان:

حضور عناصر صالح و سالم، انتخاباتي پرشور را رقم خواهد زد

قائم مقام حزب موتلفه اسلامي انتخابات آتي را پرشور و دشمن شكن پيش‌بيني كرد و گفت: حضور عناصر صالح و سالم كه به دور از هرگونه بداخلاقي و كينه ورزي باشند موجب برگزاري انتخاباتي پرشور خواهد شد.


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران اسدالله بادامچيان در مراسم پانزدهمين سالگرد نشريه شما با اشاره به اينکه اين نشريه پانزده سال از فعاليت خود را در خط امام و ولايت فقيه گذرانده است گفت:‌ شروع فعاليت نشريه با امکانات محدودي شکل گرفت اما امروز به همت بلند عزيزان و فعالين حزب توانسته است صفحه درخشاني را در تاريخ مطبوعات باز کند.

وي با بيان اين مطلب که آغاز اين نشريه مصادف با انتخابات دوم خرداد و حاکميت اصلاح طلبان بود اظهار داشت:‌ نشريه شما 8 سال اول فعاليت خود را در دوره اصلاحات گذرانده بود و با اينکه مشي و تفکر دولت اصلاحات غير از هدف حزب موتلفه بود اين نشريه توانست با اخلاق و دلسوزي فعالين، مواضع خود را به خوبي نشان دهد.

بادامچيان با بيان اينکه بسياري از علما، فقها و ائمه جمعه به اين نشريه توجه ويژه‌داشتند گفت:‌ نشريه شما در طول اين سالها توانست مواضع ارزشمندي را داشته باشد که نمونه آن مسئله حق و سهم ايران از درياي خزر بود.

بادامچيان به موضع جدي حزب موتلفه در نشريه شما اشاره و تصريح كرد:‌ نشريه شما با تيتري جنجالي سهم ايران از درياي خزر را 50 درصد دانست چرا كه در كنوانسيون حقوق درياها نيمي از سهم براي ايران در نظر گرفته شده بود كه اين موضع‌گيري جدي حزب موتلفه موجب شد دولت در حفظ حقوق ايران موثرتر واقع شود.

وي همچنين به انتخابات اشاره كرد و افزود: نقش نشريه شما در برخي مواضع به طور جدي مطرح شده است چرا كه راهنمايي‌ها و خط ترسيم شده توسط امام موجب ايجاد برخي تحولات شد.

بادامچيان به برخي راهنمايي‌هاي حضرت امام در اين خصوص اشاره كرد و افزود:‌ ابعاد ترسيم شده توسط امام (ره) موجب شد تا ديدگاه و برداشت مواضع اسلام در ايران متحول شود و نگاه به مسائل اسلامي تغيير پيدا كند.

قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به اينكه پايه‌گذار موتلفه اسلامي امام (ره) بوده است گفت:‌حزب تشكيل شده با احزاب شرقي و غربي و احزاب ملي‌گرا كاملا متفاوت بود چرا كه در اين حزب فضاي جديد آموزشي شكل گرفت.

بادامچيان با اشاره به اينكه نقش حضرت امام(ره) در تمامي ابعاد اين حزب موثر بوده است اذعان داشت:‌ قبل از پيروزي انقلاب حزب موتلفه دبير كل نداشت اما مقتضيات بعد از انقلاب ايجاب كرد كه دبير كل براي اين حزب انتخاب كنيم لذا وجود شخصيت‌هايي چون محمد نبي حبيبي و حبيب‌الله عسگر‌اولادي موجب شد پيكره‌اي تازه در كالبد اين حزب ايجاد شود.

وي همچنين در ادامه افزود: ظهور اين دو شخصيت بزرگوار موجب شد تا حزب موتلفه اسلامي از ديگر احزاب متفاوت شود كه اين مهم نيز به بركت رهنمودهاي امام و مقام معظم رهبري و نيز ساير بزرگان اسلام همچون شهيد بهشتي، جوادي آملي و ... بوده است.

بادامچيان همچنين به نامگذاري نشريه شما اشاره كرد و ادامه داد: معناي "شما" برگرفته از شهداي موتلفه اسلامي بوده كه اين مفهوم خاص در عين كوتاهي و زيبايي مخاطب را در اين نشريه شريك مي‌داند.

وي اظهارات داشت: اميد است به بركت اخلاص، صميميت و دلسوزي و نيز خدمات شبانه‌روزي فعالين نشريه شما مورد عنايت خداوند قرار گيريد تا با شجره‌اي طيبه بتوانيم در همه عرصه‌ها به خصوص انتخابات آتي شريك باشيم.

بادامچيان انتخابات آتي را مهم و حياتي دانست و افزود: اميد است تا با ارائه خدمات بيشتر بتوانيم انتخابات آتي را به خوبي برگزار كنيم.

وي نگاه استكبارستيز و جهانيان را به انتخابات آتي مهم تلقي كرد و اذعان داشت: ما بايد بتوانيم با افزايش مشاركت حداكثري مردم در انتخابات چشم دشمنان و استكبار ستيزان را عليه جمهوري اسلامي كور كنيم و بيداري اسلامي را در سراسر دنيا گسترش دهيم.

اين نماينده مجلس انتخابات آتي را پرشور و دشمن شكن پيش‌بيني كرد و اظهار داشت: حضور عناصر صالح و سالم كه به دور از هرگونه بداخلاقي و كينه ورزي باشند موجب برگزاري انتخاباتي پرشور خواهد شد.

بادامچيان در پايان تصريح كرد: نمايندگان بايد با اعتقاد انقلابي پاكي مالي، سياسي و مسائل اخلاقي مجلس آتي را به خوبي رقم بزنند و هوشياري ملت نيز با توجه به خطبه تاريخي مقام معظم رهبري در جمعه اخير اين همياري و مشاركت را به طور فزاينده گسترده‌تر خواهد كرد.

/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار