کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان در عرصه انتخابات به دنبال ‌اختلاف و تشتت‌ هستند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور استان ‌کرمان‌، رمضان شعبانی در جمع اساتید بسیجی دانشگاه پیام‌نور کرمان در «نشست نهضت روشنگری پیرامون مسائل انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی و تبیین رابطه جریان فتنه و انحراف» اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر گرفته از تفکر و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) بود که در برابر نظام سلطه قیام کرد و هدف آن استکبار‌ستیزی و عدالت‌خواهی در جهان است.

وی با اشاره به گسترش موج اسلام‌خواهی در جهان و قیام ملت‌های منطقه افزود‌: از دهه فجر سال گذشته تا به امروز سقوط چهار دیکتاتور را در جهان شاهد بوده‌ایم.

شعبانی بیان داشت: تفکر و اندیشه این انقلاب با نام خدا آغاز شد و این انقلاب آموز‌ه‌های وحیانی را به درون زندگی بشر آورد و جایگاه دین را در عرصه‌های مختلف زندگی سامان بخشید و انقلاب اسلامی امروز زمینه‌ساز انقلاب بزرگ در فضای ملی و بین‌المللی است.

وی با اشاره به فراز و نشیب‌های انقلاب گفت‌: امام راحل با هر مشکلی در زمان پیروزی انقلاب در مقابل دشمنان استقامت کرد.

شعبانی با اشاره به نگاه دور‌اندیش و عمیق امام به مسائل انقلاب تصریح کرد: حضرت امام راحل در همان زمان اعلام کرد، این انقلاب در سراسر جهان گسترش می‌یابد و امروز شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی حضرت امام راحل مبنی بر صدور انقلاب اسلامی افزود‌: امام خمینی (ره) در همان زمان ابتدای انقلاب گفت «امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و این نگاه معمار انقلاب بود.

وی با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در عرصه جهانی و خصومت دشمنان عنوان کرد: در نگاه دشمنان قدرت نرم جمهوری اسلامی مهم‌تر احساس و این موجب دشمنی با نظام جمهوری اسلامی شد.

شعبانی ابراز داشت: خصومت 33 ساله استکبار با انقلاب اسلامی و ملت ایران این است که راهبردهای انقلاب به گفتمان اسلامی تبدیل شده و امروز مهندسی جهانی را انقلاب اسلامی طراحی می‌‌کند.

وی با اشاره به گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه و جهان گفت: امروز مدیریت افکار جهانی را گفتمان اسلامی هدایت می‌کند.

شعبانی با تأکید بر گفتمان اسلامی و توسعه آن در جهان خاطرنشان کرد: امروز در امریکای لاتین حوزه‌های علمیه با نگاه اسلام و تشیع ایجاد شده است.

وی افزود‌: امروز بشریت از سوسیالیسم و لیبرال دمکرات خسته شده و اسلام جایگاه و پایه‌های خود را در جهان محکم می‌کند.

شعبانی ابراز داشت: امروز دانشمندان غربی اعلام می‌کنند که انقلا‌ب اسلامی دین را احیا کرد و دین را به‌ متن زندگی بشر آورد.

وی عنوان کرد: در 10 سال آینده دین اسلام دین برتر است و به همین دلیل با گفتمان اسلا‌می خصومت دارند.

شعبانی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و جهان بیان داشت: بیداری اسلامی توسط ملت‌ها و با الگو‌گیری از انقلاب اسلامی گرفته شده است.

وی اذعان داشت: «الله‌اکبر» گفتن ملت‌ها و بر پا کردن نماز جمعه در کشورهای قیام کننده سنبل اسلامی بودن این انقلاب‌ها است.

شعبانی تصریح کرد: دیر یا زود شمارش معکوس برای بقیه حاکمان مزدور آغاز می‌شود.

وی با اشاره به خروش جنبش وال‌استریت علیه حکومت ظالمانه غرب افزود‌: امروز قرن اسلام و معنویت است.

شعبانی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: هر قدر فشارها بر ملت و نظام ما وارد شود، قدرت باز‌دارندگی ما بیشتر می‌شود و طی 33 سال گذشته افزایش قدرت جمهوری اسلامی نشان دهنده این ادعا است.

وی عنوان کرد: امروز در هر نقطه جهان نگاه آزادیخواهان به انقلاب اسلامی دوخته شده است.

شعبانی با اشاره به انتخابات پیش‌ رو گفت: دشمنان در صحنه‌های ملی و بین‌المللی به دنبال این هستند که از کانون‌های مختلف و از چهره‌های داخلی یار‌گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات مجلس با یک فضای چند قطبی مواجه هستیم در حالی که در سال‌های گذشته فضای انتخابات دو قطبی بود و قطب اصلاح‌طلب و اصولگرا وجود داشت.

شعبانی اذعان داشت: دشمنان در عرصه انتخابات به دنبال ‌اختلاف و تشتت‌ هستند.

وی با بیان اینکه فتنه آینده در پیش است، افزود‌: در فتنه آینده هم از مدعیان خط امام و هم از چهره‌های فتنه‌گر وجود دارد.

شعبانی ابراز داشت: امروز چهره‌های اصلی جریان فتنه 88 برای ما آَشکار است و در آن جریان فتنه‌گران در کنار نظام صهیونیستی و استکبار بودند.

وی بیان داشت: در کنار این جریان‌ها، جریان انحراف وجود دارد و چهره خود را آشکار و با گفتمان انقلاب اسلامی زاویه پیدا کرده است و فاصله دارد.

شعبانی عنوان کرد: کانون اصلی انقلاب و گفتمان اسلامی ما ولایت است.

وی با اشاره به فعالیت جریان انحراف در عرصه انتخابات افزود‌: جریان انحراف با چراغ خاموش در انتخابات حرکت می‌کنند.

شعبانی با اشاره به حضور طیف‌های اصولگرایی در انتخابات خاطرنشان کرد: سه طیف جبهه متحد اصولگرایی‌، جبهه پایداری انقلاب اسلامی و جبهه ایستادگی در انتخابات حضور دارند و در بحث بنیادها و گفتمان انقلاب اسلامی پایدار هستند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از جریان اصلاح‌طلبی، فتنه‌گران 88 و جنبش سبز هستند و بنا را بر تحریم گذاشتند و از دشمنان خط می‌گیرند و به دنبال عدم مشارکت در انتخابات هستند.

‌شعبانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان افزود‌: دشمنان در حال تلاش برای عدم ‌حضور حداکثری مردم در انتخابات و بر‌خی جریانات در صدد مأیوس کردن ملت هستند و قصد دارند، فضای انتخابات را به سمت حضور حداقلی سوق دهند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.