13 پروژه در گروه های آموزشی پژوهشی ، بهداشتی درمانی، دانشجویی، فرهنگی و پشتیبانی امروز با حضور وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت مجازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛  دکتر لاریجانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در افتتاحیه این پروژه ها افزود: رشد آموزش و پژوهش و ارایه خدمات در دانشگاه علوم پزشکی تهران نیازمند توسعه سخت افزار و نرم افزار متناسب با آن است و برای تحقق چشم انداز جامع دانشگاه رشد و توسعه در ابعاد مختلف را باید مد نظر داشته باشیم که مهم ترین آن توجه به نیروی انسانی است.
وی گفت: پروژه های بزرگی در دست اجرا است که در هفته های آتی آن را نیز نهادینه می کنیم که از جمله آن می توان به کتابخانه پزشکی کشور که بزرگترین کتابخانه است اشاره کرد.
وی تصریح کرد: رشد ما در آموزش پزشکی و پژوهشی و در فناوری ها بسیار چشم گیر بوده و بیمارستانهای ما نیز یک گسترده وسیعی از این لحاظ در دست فعالیت دارد.
وی خاطر نشان کرد: رونمایی از چند محصول پروبیوتیک در مرکز رشد و فرآورده های دارویی، مرکز لاپاراسکوپی بیمارستان آرش،‌ بخش و ZCU اورولوژی بیمارستان فیروزگر، بخش روانپزشکی جامع نگر بیمارستان روانپزشکی ایران،‌NICU و ICU بیمارستان و زنان، بخش VIP انستيتو کانسر، بخش اورژانس بیمارستان سینا، خوابگاه دانشجویی ولیعصر، خوابگاه پردیس بین الملل ساختمان شنا، تکمیل فرآیند امحای زباله در بیمارستان های دانشگاه و بخش فمتولیزیک و جراحی عیوب انکساری بیمارستان فارابی و شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر پروژه هایی بود که امروز افتتاح شد./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.