سرپرست تيم تكواندو شهرداري بندرعباس گفت: در كم كاري داوران مسابقات ليگ برتر كه 2 امتياز مسلم تيم شهرداري ناديده گرفته شد، باشگاه ها مقصر شناخته شدند.

كوهيار دادگر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: پس از اعتراض باشگاه شهرداري نسبت به رأي داوران، فدراسيون تكواندو باشگاه شهرداري را مقصر شناخت و با محروميت و جريمه روبرو شديم ما نسبت به اين رأي اعتراض كرديم اما مورد موافقت واقع نشد.

وي خاطر نشان كرد: در جلسه اي كه در همين ارتباط برگزار شد مسئولان اعلام كردند دوربيني كه خارج از مسابقات اقدام به فيلمبرداري كرده در مورد اعتراضات نيست آنها بازي رضانادريان و حريف كره اش در پيكارهاي جنوبي 2009 دانمارك را مثال زدند كه در فينال علي رغم ضبط دوربين هاي تلويزيوني به دليل آنكه دوربين مسابقات ضبط نشده بود اعتراض ايران را نپذيرفتند.

دادگر گفت: در واقع مسئولان تمام كم كاري ها و موارد اين چنين را به باشگاه شهرداري بندرعباس انتقال دادند و تيم ما را مقصر شناختند آنها اعتراض تيم شهرداري را خارج از موضوع و قوانين تكواندو دانستند.

وي افزود: قرار است در مورد اعتراض نسبت به محروميت ها جلسه كميته استيناف اداري تشكيل شود كه از برگزاري و رأي اين كميته اطلاعي ندارم و هنوز به باشگاه شهرداري ابلاغي نرسيده است./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.