معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري سبزوار از افتتاح بيش از 60 پروژه عمراني شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي محمد كلاته اعتبار اختصاص يافته به اين پروژه ها را 228 ميليارد و 356 ميليون ريال ميليون ريال عنوان و اضافه كرد: اداره جهاد كشاورزي با 13 پروژه قابل افتتاح از قبيل راه اندازي مستقيم آبياري تحت فشار و احداث مركز پرورش مرغ هاي گوشتي بيشترين تعداد پروژه ها را به خود اختصاص داده است.

وي از افتتاح مجموعه ورزشي تربيت معلم طباطبايي شهر سبزوار خبر داد و افزود: براي تكميل اين پروژه كه با همكاري اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان احداث شده، سه ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار اختصاص يافته است.

معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري سبزوار افزود: پنج طرح عمراني ديگر نيز از سوي اين اداره در بخش هاي داورزن و ششتمد و شهر سبزوار در دهه فجر به بهره برداري خواهد رسيد.

وي بهسازي و آسفالت جاده هاي روستايي را از اولويت هاي عمراني شهرستان عنوان و اظهار كرد: اداره راه آهن و نيز راه و ترابري سبزوار در اين راستا با تعريف شش پروژه طي سال هاي 88 تا 90 موفق به تكميل آنها شده اند.

كلاته با تقدير از همكاري سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطر نشان ساخت: بهره برداري از هشت مجتمع توليدي از جمله توليد نان صنعتي، دستمال كاغذي و قند در اشتغال زايي براي جوانان بخش مركزي موثر خواهد بود.

به گفته وي اداره اوقاف و امور خيريه، شركت هاي توزيع نيروي برق، شهرك هاي صنعتي، آب و فاضلاب و نيز آبفاي روستايي از ديگر دستگاه هايي هستند كه با بهره برداري از پروژه هاي قابل افتتاح آنان در دهه فجر، مردم شهرستان بيش از پيش از امكانات عمراني بهره مند خواهند شد. /س

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.