تنش هاي موجود در كشورهاي منطقه با توجه به شيطنت كشورهاي خارجي امري قابل پيش بيني است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ علي اكبر ولايتي،دبير كل مجمع جهاني بيداري اسلامي در جمع خبرنگاران حاضر در نشست رسانه اي كنگره بين المللي شعر بيداري اسلامي گفت:انقلاب هايي كه به تازگي در كشورهاي عربي شكل گرفته هنوز به طور كامل مستقر نشده و به عبارت ديگر آن حالت تحول هنوز تبديل به يك حالت با ثبات نشده است.

دبير كل مجمع جهاني بيداري اسلامي ادامه داد:ما با توجه به تجربيات خود در انقلاب اسلامي ايران به وجود برخي از تنش ها آگاه بوده و آن را غيرمنتظره نمي دانيم و اميدواريم كه هرچه زودتر اين تنش هاي اوليه و قابل پيش بيني در اين كشورها به زودي تبديل به آرامش شده و مردم نتيجه ي تمامي تلاش ها،ايثارها و خون هاي فدا شده ي خود را در راه ساقط كردن حكومت هاي ديكتاتوري،ببينند.

وي شيطنت هاي كشور هاي خارجي را در ايجاد تنش ها موثر دانست و ادامه داد:بدون شك كشورهايي كه منافع خود را در اين كشورها از دست داده اند؛ساكت ننشسته و به حركات و فعاليت هاي خود ادامه مي دهند.

ولايتي در پايان خاطرنشان كرد:اشعار شاعران حاضر در كنگره بين المللي گشعر بيداري اسلامي" به صورت يك كتاب و در فاصله اي نه چندان دور از زمان برگزاري كنگره منتشر مي شود./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.