مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي آذربايجان شرقي از اختصاص هزار و 700 ميليارد تومان اعتبار براي بنگاه هاي زودبازده آذربايجان شرقي خبرداد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران، فاتح امروزدر ديداربا نمايندگان تشکل هاي کارگري، کارفرمايي و اتحاديه شرکت هاي تعاوني آذربايجان شرقي گفت: مديران بانک ها بدانند که عزتشان از مردم است و لذا بايد تمام اهتمام خود را براي رفع موانع موجود براي ارتقاي رفاه مردم که توسعه توليد يکي از فاکتورهاي تحقق اين مهم است، بکار گيرند.

وي از اختصاص هزار و 700 ميليارد تومان اعتبار براي بنگاه هاي زودبازده آذربايجان شرقي خبرداد  و گفت: اين استان از نظر عقد قراردادهاي بانکي و نيز معرفي طرح هاي زودبازده به بانک ها در جايگاه دوم کشوري قرار دارد اما از حيث اشتغال زايي، با ايجاد 35 هزار فرصت شغلي جديد رتبه سوم کشوري را به خود اختصاص داده است.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي آذربايجان شرقي اضافه کرد: تا کنون پنج درصد بيش از اعتبارات تعيين شده براي استان طرح زودبازده مصوب شده است که تلاش مي شود طي يک ماه آينده اين ميزان به 20 درصد بيشتر از سهميه اختصاصي برسد تا جذب اعتبارات بنگاه هاي زودبازده، حداکثر ممکن باشد.

وي همچنين از رفع موانع استقرار نظام استاد شاگردي خبر داد و افزود: با اهتمام مسئولان، موانع موجود در حال رفع است و به زودي با عملياتي شدن اين نظام، امکان اشتغال يک ميليون نفر فراهم خواهد شد.

گفتنی است:  حکم انتصاب روساي ادارت نوبنياد و ادغام شده تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان هاي مرند و شبستر توسط معاون سياسي امنيتي استاندار آذربايجان شرقي اعطا شد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.