دبیر سومین جشنواره بین المللی اتحاد از گردهمایی برندگان این جشنواره در مشهد مقدس خبرداد و گفت: نقد برنامه های ضد اسلامی شبکه های غربی و تبیین چگونگی مقابله با توهین به نمادها و مقدسات اسلامی از جمله مباحثی است که در این گردهمایی مورد بررسی خواهد گرفت.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

و به نقل از روابط عمومی جشنواره اتحاد، ابراهیم علیبرزی، ضمن بیان این که در حال حاضر تعدادی از مدیران و دست اندرکاران رسانه از کشورهای مختلف اسلامی نظیر فلسطین، عراق، افغانستان، ایران و لبنان بار دیگر گرد هم آمده اند تا به شیوه‌های جدید تولید آثار دینی و آشنایی با عملکرد رسانه‌های غربی در این زمینه بپردازند، عنوان کرد: اولویت شناسی و شناخت مخاطب در تولید اثر، برنامه های دینی، مشکلات و راهکارها از جمله محورهای موضوعی قابل طرح در این گردهمایی هستند.


وی افزود: دکتر نعمتی انارکی، حجه الاسلام والمسلمین آتش زر، دکتر حسین رضی، عباس رضوی، محمدمهدی سنایی نیک و علی‌اکبر عین‌اللهی به همراه تعدادی از کارشناسان رسانه از سایر کشورها در این گردهمایی آموزشی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

علیبرزی در ادامه به تبیین اهداف برگزاری این همایش پرداخت و عنوان کرد: این گردهمایی که با اهدافی نظیر قدردانی از تلاش‌ سازندگان آثاری که در سومین دوره جشنواره اتحاد موفق به دریافت تندیس و حائز رتبه‌ برتر شده‌اند، بررسی چالش های موجود در برنامه سازی دینی، نقد تولیدات رسیده به جشنواره و اعلام سایر برنامه های جشنواره آتی تولیدات اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی ترتیب داده شده است از 15 بهمن آغاز و تا 17 بهمن ادامه دارد.

براساس این گزارش، این گردهمایی به همت دبیرخانه اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و همچنین دبیرخانه جشنواره اتحاد در مرکز پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار می شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار