پرونده بازي هاي هفته ي بيست و چهارم با برگزاري 5 ديدار در روز جمعه 14 بهمن بسته شد و تيم سپاهان توانست در بازي خارج از خانه مقابل داماش گيلان بازي را با نتيجه يك بر صفر به سود خود به پايان برساند و صدر نشين اين رقابت ها شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران ، تيم نفت تهران در بازي خانگي خود مقابل تراكتورسازي تبريز بازي را با نتيجه يك- يك به تساوي رسيد.
تيم راه آهن شهرري كه مهمان فجري ها بود در بازي مقابل فجر سپاسي شيراز بازي را با نتيجه دو بر يك به سود خود به پايان رساند.
در ادامه تيم شهرداري تبريز در بازي خانگي مقابل فولاد خوزستان بازي را با نتيجه يك- يك متوقف كرد و تيم ملوان انزلي در بازي خارج از خانه مقابل نفت آبادان بازي را با نتيجه دو بر يك به سود خود به پايان رساند.
*سپاهان مدعي قهرماني ليگ شد
داماش گيلان0 سپاهان اصفهان 1
در دومين روز از هفته بيست و چهارم ليگ برتر تيم داماش گيلان در بازي خانگي خود مقابل سپاهان اصفهان بازي را با نتيجه يك بر صفر واگذار كرد و با 27 امتياز به رده چهاردهم جدول سقوط كرد.
تيم داماش گيلان در نيم فصل دوم رقابت هاي ليگ برتر نتوانست در مصاف با حريفانش نتايج خوبي بدست آورد و در بازي خانگي خود مقابل سپاهان اصفهان باز هم با واگذار كردن نتيجه در حال سقوط در جدول رده بندي ليگ برتر است.
تيم سپاهان توانست با پيروزي خود مقابل داماش گيلان به صدر جدول رده بندي ليگ برتر برسد و تهديدي براي ديگر تيم هاي نزديك به صدر جدول باشد.
عماد محمد رضا توانست تك گل بازي با داماش را به نام خود ثبت كند و با كسب 46 امتياز صدر جدول را از آن خود كند.
براساس اين گزارش ، عباس آقايي و با تست از بازيكنان تيم داماش گيلان و هاشم بيگ زاده، ابوالحسن جعفري از بازيكنان تيم سپاهان اصفهان به دليل خطا در زمين از سوي واحد كارت زرد دريافت كردند.
گفتني است شايد بزرگترين پيروز اين هفته تيم سپاهان اصفهان بود كه توانست از لغزش استقلال بعد از دربي بهترين استفاده را ببرد و با برد خود مقابل داماش صدر جدول را از آبي ها بگيرد و از آن خود كند.
* بالا نشينان به تساوي رضايت دادند
نفت تهران 1 تراكتور سازي تبريز1
در ادامه اين رقابت ها تيم تراكتور سازي تبريز در بازي خارج از خانه مقابل نفت تهران بازي را با تساوي يك- يك متوقف كرد و با 43 امتياز در رده سوم جدول رده بندي ليگ برتر قرار گرفت.
لازم به ذكر است نفت تهران كه چند هفته اي از روزهاي اوجش فاصله گرفته بود در ورزشگاه تختي تبريز در مصاف با تراكتوري ها بازي را به تساوي كشاند و با 38 امتياز در رده پنجم جدول جاي گرفت.
تيم تراكتور سازي تبريز بعد از باخت هفته گذشته مقابل آبي پوشان پايتخت به دنبال جبران ناكامي خود بودند كه با گل شاگردان فركي قلعه نويي و تيمش نتوانستند در اين بازي به پيروزي دست يابند.
اين گزارش حاكي است كه توزي رو دريگو در دقيقه 55 بازي توانست اولين گل تراكتوري ها را به ثمر برساند و به دنبال آن ژوسيلي فريرا در دقيقه 74 بازي با گل خود دروازه تراكتوري ها را باز كرده و بازي را به تساوي كشاند.
گفتني است، علي عليزاده و سياوش اكبر پور بازيكنان تيم تراكتورسازي تبريز به دليل خطا كارت زرد دريافت كردند.
* راه آهن با قطار دايي از قعر جدول فرار كرد
فجر سپاسي شيراز 1 راه آهن شهر ري 2
در هفته بيست و چهارم ليگ برتر تيم فجر سپاسي شيراز در بازي خانگي خود و در مصاف با راه آهن بازي را بانتيجه دو بر يك واگذار كرد و با 25 امتياز در رده 15 جدول قرار گرفت و جزو تيم هاي فانوس به دست ليگ شد.
براساس اين گزارش ، تيم دايي كه هفته گذشته تيم شهرداري تبريز را در خانه خود شكست داده بود در شيراز مهمان فجر بود و توانست اين تيم را ببرد و با 28 امتياز در رده دوازدهم جدول قرار گيرد.
شايان ذكر است، بهادر عبدي در دقيقه 12 بازي توانست نخستين گل راه آهن را به ثمر برساند كه درادامه حسين كعبي در دقيقه 48 بازي دومين گل را هم توانست به ثبت برساند و در دقيقه 81 بازي مهدي نظري توانست دروازه راه آهني ها را باز كند و با تك گل خود اختلاف را به يك گل برساند كه در نهايت نتوانستند بر تيم دايي غلبه كنند و بازي را وگذار كردند.

گفتني است، خالد شفيعي ، محمد آفند از بازيكنان تيم فجر و حامد نور محمدي بازيكن تيم راه آهن از سوي داور كارت زرد دريافت كردند.

* يك امتياز ره آورد جلالي از سفر به تبريز
شهرداري تبريز 1- فولاد خوزستان 1
در ادامه رقابت هفته 24 ليگ برتر تيم شهرداري تبريز توانست تيم فولاد خوزستان را در خانه خود و با تساوي يك بر يك متوقف كند و با 25 امتياز و با يك پله صعود در رده 16 جدول قرار گيرد.

اين گزارش حاكي است، تيم فولاد خوزستان كه مهمان تبريزي ها بود توانست با تساوي بازي با شهرداري 34 امتيازي شود و بالاتر از پرسپوليس و در رتبه ششم جدول باقي بماند.

آندره رينالدو دسوزا در دقيقه 16 بازي توانست اولين گل فولادي ها را به ثمر برساند كه در ادامه سعيد دقيقي بازيكن تيم شهرداري در دقيقه 69 بازي اين بازي را به تساوي تبديل كرد.

گفتني است، ابوالفضل حاجي زاده بازيكن تيم شهرداري تبريز به دليل خطا بر روي زمين از سوي داور كارت زرد دريافت كرد.

* زور تكنيكي آبادان به قدرت بدني شمالي ها نرسيد
نفت آبادان 1 – ملوان 2

تيم ملوان انزلي در هفته 24 ليگ برتر در حالي كه مهمان آباداني ها بود توانست بازي را با نتيجه دو بر يك به سود خود به پايان برساند و دو پله صعود 30 امتيازي شود و خود را به رده دهم جدول رده بندي برساند.

شايان ذكر است، در ادامه تيم نفت آبادان در بازي خانگي خود مقابل ملوان شكست خورد.

اين تيم در نيم فصل دوم رقابت هاي ليگ برتر تيم هاي داماش گيلان و پرسپوليس تهران را در خانه شكست داده و در ديگر ديدارهاي خانگي يا شكست خورده و يا بازي را به تساوي كشانده بود.

تيم نفت آبادان 30 امتيازي باقي ماند و به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به ملوان به رتبه يازدهم جدول سقوط كرد.

گفتني است، علي رمضاني در دقيقه 22 و محمد نزهتي در دقيقه 32 بازي به ترتيب اولين و دومين گل ملوان را به ثبت رساندند كه فونيكه سي بازيكن تيم نفت آبادان توانست در دقيقه 37 بازي اختلاف را به يك گل بكشاند كه در نهايت به دليل بازي بسته ملواني ها تيم آبادان توانست بازي خانگي خود را با برد به پايان برساند و نتيجه را واگذار كرد.

اين گزارش حاكي است كه عباس محمدي بازيكن تيم نفت آبادان به دليل خطا بر روي زمين از سوي داور كارت قرمز دريافت كرد و اخراج شد هم چنين مصطفي صبري نيز به دليل خطا در زمين كارت زرد دريافت كرد كه به دليل خطاي بعدي اش كارت قرمز گرفت و از زمين بازي اخراج شد.

در ادامه لئون پاجاچيان ، سيامك كوهنورد و اميد شريفي نسب از بازيكنان تيم نفت آبادان و محمد حيدري بازيكن تيم ملوان انزلي از سوي داور بازي كارت زرد گرفتند.

گفتني است،در هفته 24 ليگ برتر كه بيش از شروع بازي ها تحت تاثير دربي حساس پايتخت بود در پايان شاهد اتفاقات زيادي بوديم و صدر و قعر جدول رده بندي دستخوش تغييرات زيادي شد استقلالي ها در عرض 10 دقيقه مقابل قرمز پوشان پايتخت سه امتياز و صدر جدول را از دست دادند و با هنر نمايي يك بازيكن ليبيايي ( ايمون زايد) تلخ ترين شكست فصل را تجربه كردند و علاوه بر واگذار كردن دربي صدر جدول را هم به سپاهاني ها دادند و در پايين جدول تيم راه آهن شهر ري با برد خود مقابل فجر و تيم ملوان انزلي با پيروزي اش مقابل نفت آبادان فاصله خود را با تيم هاي قعر جدولي بيشتر كردند.

در روز نخست هفته ي 24 ليگ برتر تيم استقلال تهران با باخت خود مقابل پرسپوليسي ها با 46 امتياز در رده دوم جدول جاي گرفت صباي قم با برد خود مقابل مس سرچشمه و با 41 امتياز در رده سوم جدول قرار گرفت تيم پرسپوليس تهران با برد خود در دربي مقابل استقلالي ها با 33 امتياز رده هفتم جدول را از آن خود كرد، تيم ذوب آهن اصفهان با برد تتخود مقابل شاهين بوشهر با 32 امتياز در رده هتفم جدول ايستاد تيم سايپا البرز با باخت خود مقابل مس كرمان و با 30 امتياز به رده نهم جدول رسيد هم چنين تيم شاهين بوشهر با 25 امتياز و مس سرچشمه با 17 امتياز با باخت خود مقابل حريفانش به ترتيب در رده هفدهم و هجدهم جدول جاي گرفتند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار