همزمان با هفته پژوهش و در دوازدهمين جشنواره تجلیل از فناوران وپژوهشگران برتر كشور، شرکت نانو واحد صنعت پرشیا از شرکت های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد جامع فناوری شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان به عنوان شرکت فناوری برتر كشور معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبراساس گزارش روابط عمومی شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان، در این مراسم که با حضور وزراي علوم تحقیقات و فناوری و دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح، مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي، روسای دانشگاه‌ها و پارک های علم و فناوری، پژوهشگران وفناوران كشور برگزار گردید، از این شرکت فناوری برتر در حوزه علم و فناوری تقدير به عمل آمد.
این شرکت دانش بنیان در سه حوزه انتقال و انتشار فناوری و دانش فنی، ساخت و تولید ماشین آلات و تولید نانو مواد فعالیت دارد و از جمله محصولات این شرکت: محلول خوراکی پوشش محافظ میوه و سبزیجات، محلول کاهنده گازهای مضر و بد بو، کمپوست و کود ارگانیک جامد و مایع است.
شرکت نانو واحد صنعت از سال1388 در مراکز رشد جامع فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با زمینه فعالیت نانو فناوری مستقر می باشد و تاکنون توانسته است با احداث کارخانه تولید نانو مواد و فرآورده های پایه ای در شهرک صنعتی مبارکه تولیدکننده و ارائه دهنده محلول هایی بر پایه نانوذرات فلزی، نانو اکسیدهای فلزی و پوششهای نانوسرامیکی و انواع فیلترهای نانوئی باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.