شهردا منطقه 21 پایتخت گفت: در آستانه سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 50 ویژه برنامه فرهنگی و اجتماعی در ایام دهه فجر به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، صارمی افزود: این منطقه با توجه به فر ارسیدن سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی را با محوریت محلات 17 گانه و همکاری مدیران محله ، شورایاران، بسیج، ائمه جماعات و مشارکت شهروندان درایام دهه فجر به اجرا در خواهد آمد .
وی درادامه به تشریح برنامه های پرداخت و گفت این منطقه از روز گذشته با نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس آغاز شد، شهروندان ، شورایان، مدیران محله و کارکنان شهرداری با شرکت در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل درحرم مطهر و نثار تاج گل با امام بیعت کردند
شهردار منطقه 21 در ادامه این برنامه از برگزاری 34 تور گردشگری ویژه دانش آ‌موزان و شهروندان به اماکن سیاسی و زیارتی، کاخ سعد آباد، موزه عبرت، حرم امام ، برگزاری مسابقه روزنامه دیواری با موضوع انقلاب و بصیرت ، نامه ای به امام ، توزیع بسته های فرهنگی در مدارس و مساجد برپایی نمایشگاه کتاب خبر داد.
وی تصریح کر: در ادامه دهه مبارک فجر علاوه بر برگزاری یاد و شهدا، نمایشگاه بزرگ عکس با عنوان طلیعه داران خورشید در سطح منطقه برپا خواهد شد دراین نمایشگاه در قالب عکس و نقاشی انقلاب 57 به تصویر کشیده خواهد شد.
** آذین بندی میادین در آستانه فرا رسیدن دهه فجر

صارمی زاده گفت: در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر میادین ناحیه 2 منطقه آذین بندی شد که به منظور هر چه زیباتر شدن نمای بصری محلات همزمان با دههه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت رسول با نصب پرچم های و کاغذهای رنگی وهمچنین ریسه های شگلنی اقدام به آذین بندی میادین اصلی این ناحیه به همت واحد زیبا سازی کرده است.
*** غبار بو ی هزار شهداد با مناسبت ایام دهه فجر
وی در پایان خاطر نشان کرد: همزمان با فرا رسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن پیروزی و به پاسداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی و فجر آفرینان واقعی این انقلاب، مراز شهدا در منطقه 21 با حضور مسولان خانواده معظم شهدا شورایان مدیران محله و شهروندان محله 21 غبار روی و گلباران خواهد شد.
در ضمن در منطقه 21 علاوه بر گلزار شهدا در محله ورد اورد 10 شهید گمنام در محله های تهرانسر و شهرک غزالی نیز آرمیده اند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار