مادر شهرزاد ميرقلي خان گفت: دفتر حافظ منافع ايران در واشنگتن پي گير وضعيت دخترم در زندان هاي آمريكا است.

بلقيس روشن در گفتگو با خبرنگار حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران گفت: جمهوري اسلامي ايران ازهيچ کاري براي آزادي شهرزاد دريغ نكرده است اما چون حکم وي صادر شده و قبلا نسبت به اين حكم اعتراض کرده ايم فعلا نمي توان کاري انجام داد اما در حال حاضر دفتر حافظ منافع ايران در واشنگتن پي گير وضعيت دخترم مي باشد اما آمريکايي ها هم چنان بر ادعاي واهي شان تاکيد مي کنند.

مادر شهرزاد ميرقلي خان در ادامه از برخورد بد زندان بان هاي آمريکايي اظهار داشت: در آمريکا زماني که براي ديدن دخترمان به آمريکا رفته بوديم اهانتي به ما نشد ولي زماني که مي خواستيم به ديدن شهرزاد درزندان برويم زندان‌بان ها به ما سخت گيري کردند؛ مثلا پوشيدن لباس زيپ دار ممنوع بود و در آنجا به دليل گراني نمي توانستيم لباس خريداري کنيم اما اهالي بومي شان با کاپشن زيپ دار به زندان مي آمدند و فقط به ما ا يراد مي گرفتند.

روشن با اشاره به وضعيت بد شهرزاد مير قلي خان در زندان هاي آمريكا افزود: ما هيچ تقاضاي ملاقات ديگري نکرديم چون ديدن او در آن وضعيت بسيار صحنه دلخراشي بود و وقتي که به ايران بر مي گشتيم واقعا عزاداري كرديم.

وي تاكيد كرد: گرفتار شدن شهرزاد در زندان هاي آمريکا ب جرم خريد دوربين ديد در شب تنها يك بهانه بود و وي در زندان هاي آمريكا در شرايط بسيار بدي به سرمي برد و جمهوري اسلامي پي گير وضعيت وي در زندان هاي آمريكا مي باشد./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار