بازیکنان ذوب آهن بالاخره پس از دو هفته در لیگ به میدان رفته و بدون حضور اوشین ساهاکیان و آرن داودی دو ملی پوش تیم موفق به شکست شهرداری گرگان شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در روزی که تمام توجهات به دربی فوتبال بود و حتی بازیکنانی مثل صمد نیکخواه بهرامی به دلیل تعویق بازیشان در لیگ از احتمال حضور در استادیوم آزادی و تماشای دربی خبر داده بودند، چهار بازی از هفته بیستم سوپر لیگ بسکتبال برگزار شد. در اصفهان دو تیم ذوب آهن و فولاد ماهان به صورت همزمان میزبان گرگان و حفاری اهواز بودند.

ذوبی ها پس از بحران چند هفته ای و در شرایطی که اوشین ساهاکیان و آرن داودی را به خاطر مشکلات اخیر باشگاه و عدم پرداخت حق و حقوقشان در اختیار نداشتند با نتیجه 68 بر 60 حریف گرگانی را شکست دادند. دو بازیکن ملی پوش ذوب آهن از روی سکوها شاهد بازی تیمشان بودند اما لورن وودز بازیکن آمریکایی تیم همراه با سایر بازیکنان اصفهانی در زمین حضور پیدا کرد.

اما در سوی دیگر اصفهان شاگردان محسن صادق زاده با بازگشت رشاد اندرسون با اختلاف زیاد و نتیجه 73 بر 53 مقابل حفاری اهواز برنده شدند. حفاری که این هفته نیز با مشکل گل نشدن شوتهای زیاد بازیکنانش مواجه بود، تنها موفق به پیروزی در کوارتر سوم مسابقه و آن هم با بازی خوب رشیم رایت بازیکن جدید اردنی تیم شد.

در حاشیه این دیدار نیز علی دورقی بازیکن با سابقه اهوازی ها با عدنان دورقی پسرعموی جوان خود درگیری لفظی پیدا کرده و برای لحظاتی در کوارتر اول مسابقه توجهات را به خود جلب کرد.

*آ.اس فقط یک امتیاز کم آورد

تیم بسکتبال آ. اس شیراز در غیاب بازیکن خارجی خود بازی خوبی مقابل همیاری زنجان انجام داد اما علیرغم پیروزی در سه کوارتر در نهایت با نتیجه 67 بر 66 بازی را به همیاری زنجان واگذار کرد. شیرازی ها با سن کم و میانگین قدی کوتاه بازیکنان این تیم در غیاب سنتر خارجی خود با مشکل مواجه شده و فرصت حضور در رده هشتم جدول را از دست دادند. همیاری زنجان پس از این بازی با بیست بازی و 26 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

بنابراین گزارش تیم پتروشیمی بندرامام هم این هفته کار نسبتا راحتی در خانه داشت و با پیروزی در هر چهار کوارتر و اختلاف 36 امتیاز، با نتیجه 88 بر 52 جهش ترابر قم را برد. قمی ها که در بازی رفت موفق به شکست پتروشیمی در قم شده بودند، با مشکل از دست دادن امیر صباغیان یکی از معدود بازیکنان با تجربه تیم به دلیل مصدومیت مواجه شده و همچنان با داشتن تنها سه برد در قعر جدول لیگ قرار دارند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار