پيشكسوت فوتبال گفت:‌ بازي دربي شرايط ويژهاي دارد و با ساير بازيها فرق مي‌كند و تيمي در اين ديدار برنده است كه از دقيقه 1 تا 90 اراده و پشتكار خود را حفظ كند و گل اول را نيز دريافت نكند.

نيما نكيسا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ اين بازي شرايط كاملاً متفاوت با ساير بازي ها دارد و تيمي در آن برنده است كه كل زماني بازي، از ابتدا تا انتها را با اراده و پشتكار فراوان و انگيزه زياد بازي كند.

وي افزود: صرف نظر از هر گلي كه ميان دو تيم رد و بدل شود، تيمي برنده نهايي است كه تا آخر مسابقه روحيه و انگيزه خود را حفظ كند و تمركزش را از دست ندهد.

نكيسا ادامه داد: ‌شانس تيمي بيشتر است كه گل اول را نخورد چرا كه خوردن گل نخست در يك مسابقه حساس شرايط تيم را از لحاظ روحي بهم مي‌ريزد.

*اميدوارم هوشيار، شايستگي‌هاي خود را به اثبات برساند

پيشكسوت فوتبال در مورد دروازه‌باني حسين هوشيار در تيم پرسپوليس بيان داشت: معتقدم بايد پاي يكسري از بازيكنان ايستاد هوشيار دروازه‌بان خوبي است كه چنين اعتقاد و نظري نسبت به وي از جانب مسئولان باشگاه پرسپوليس صورت گرفته است.

وي افزود: اميدوارم هوشيار بتواند شايستگي خود را در اين ديدار و ديدارهاي آينده نشان دهد و از تيم پرسپوليس به عنوان سكو پرتاب براي مدارج بالاتري مثل تيم ملي استفاده كند و راه را براي پيشرفت خودش باز كند و آينده روشني را رقم بزند.

*بعيد مي دانم تفاوتي در صدر جدول رخ دهد

وي در خصوص وضعيت جدول مسابقات عنوان داشت:‌در حال حاضر استقلا ل صدر نشين جدول است و تيم‌هاي سپاهان و تراكتورسازي در تعقيب آن هستند.
در هر حال شرايط تيم استقلال عليرغم مصدوميت‌هايش خوب است و مي‌تواند صدر جدول را هم چنان حفظ كند تراكتور و سپاهان نيز هر دو در كورس قهرماني قرار دارند و عملكرد مطلوبي از خود نشان داده‌آند ولي به نظر نمي‌رسد.

درپايان هفته بيست و چهارم تفاوت و تغيير بسيار بزرگي در جدول مسابقات رخ دهد و جابجايي عجيب و زيادي ميان تيم‌ها رخ دهد.

*قضاوت تركي مقتدرانه نبود

وي در خصوص اشتباهات تركي در قضاوت ديدار استقلال تراكتورسازي تبريز بيان داشت:‌ بطور كلي بي‌شك اشتباهات داوري تاثير زيادي بر نتيجه بازي گذاشت.
اگر فقط يكي از گل‌هاي تيم استقلال از طريق پنالتي به ثمر مي‌رسيد جاي اما و اگر وجود نداشت ولي حالا كه هر دو گل استقلال از طريق ضربات پنالتي صورت گرفته است مي‌توان گفت داوري در برد استقلال تاثير زيادي داشت.

وي ادامه داد:‌ اخراج و 2 پنالتي قضاوتي بود كه باعث تعجب من نشد به نظرم تركي روز خوبي از لحاظ داوري نداشت و همين قضيه باعث اعتراض‌هاي شديد شد.

نكيسا تصريح كرد: به نظرم تركي در صحنه‌هاي ديگري از بازي نيز اشتباهاتي در امر قضاوت داشت ولي قضاوت وي در صحنه اخراج و پنالتي اول استقلال نمود بالايي داشت چرا كه باعث تغيير در روند و نتيجه بازي شد.

وي خاطر نشان كرد:‌در مجموع قضاوت مقتدرانه‌اي از تركي نديديم و اميدوارم در ديدارهاي آينده داوران تمام تلاششان رابكار بندند تا درصد اشتباهات خود را به حداقل برسانند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار