مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی گفت: همزمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر 10 نمایشگاه عکس در مساجد این استان دایر شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ذوالفقاری اظهار داشت: این نمایشگاه‌های عکس با موضوعات انقلاب، امام خمینی(ره)، بیداری منطقه و عاشورا به مناسبت گرامیداشت انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن ماه 57 برپا شده است.

وی به فضا سازی توسط کانون‌های فرهنگی هنری از جمله تزیین میادین، خیابان‌ها و محله‌ها اشاره کرد و افزود: در این ایام مراسم سخنرانی در مساجد با محوریت پاسخگویی به شبهات در باره انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی ادامه داد: 110 بنر با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری اراک نیز با بیان جمله‌ای از حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند" انقلاب ما جلوه‌ای از نهضت پر عظمت حضرت رسول‌الله‌(ص) است" در این ایام برای توزیع در مساجد به چاپ رسیده است.

ذوالفقاری دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب، شرکت پرشور اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در راهپیمایی 22 بهمن، توزیع کتاب بین کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایام فجر، اهدا کتاب با موضوع انقلاب اسلامی به اعضای کانون‌های فرهنگی استان و برگزاری جشن به مناسبت دهه فجر و هفته وحدت در مساجد را از دیگر برنامه‌های این کمیته در دهه فجر برشمرد.

وی همچنین توزیع هزار نسخه نرم افزار شامل نقشه راه، شنیدنی‌ها، تماشاخانه، قاب انقلاب، آسیب شناسی، مراحل تاریخی و رهبران نهضت را از برنامه‌های این کمیته عنوان و تصریح کرد: مسابقه نقاشی با نام جشنواره هنری نماز نیز در این ایام بین علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی افتتاح چند کتابخانه مسجد در دهه فجر و برگزاری جشنواره و وبلاگ نویسی و بروشور شهدای انقلاب اسلامی را نیز از برنامه‌های این دهه اعلام و افزود: یک هزار حلقه سی‌دی سرودهای انقلابی و یک ‌هزار بادکنک در روز 22 بهمن بین راهپیمایان توزیع می‌شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.