جانشین فرماندهی انتظامی کرج گفت: با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان کرج، 15 سارق دستگیر شده و 15 وسیله نقلیه سرقتی نیز کشف و ضبط شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران ، به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، مظفر دانش مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان کرج در حوزه استحفاظی کلانتری‌های 20، 23، 33 و 43 فرماندهی انتظامی شهرستان کرج به اجرا گذاشته شد و نتایج مطلوبی را به دنبال داشت.

وی افزود: این طرح با به کارگیری عوامل کلانتری‌ها، یگان امداد، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس راهور، پلیس آگاهی، پلیس امنیت اخلاقی و پلیس اماکن در سطح حوزه کلانتری‌های مذکور به اجرا گذاشته شد.

این مسئول ادامه داد: در پی اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، 15 خودرو و موتورسیکلت سرقتی، 15 عدد کیف زنانه سرقتی، یک قبضه شمشیر، یک دستگاه رایانه سرقتی، 2 عدد ترازوی دیجیتال، 98 عدد انواع تجهیزات ماهواره‌ای، یکهزار و 128 عدد دوک نخ قاچاق، 2 تن مقوای قاچاق و بیش از 400 گرم انواع مواد مخدر( کراک، شیشه، تریاک، هروئین) کشف و ضبط شد.

جانشین انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: همچنین در همین راستا 12 نفر معتاد و 15 نفر سارق دستگیر و 28 خودرو و 15 موتورسیکلت فاقد مدارک توقیف شد.

دانش مقدم در پایان با بیان این که اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده کماکان ادامه خواهد داشت، از شهروندان خواست هر گونه پیشنهاد و گزارشی در زمینه جرائم را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.