عضو فراكسون اصولگرايان به بيان اينكه اکثر مصوبات سفرهای دور نخست هیأت دولت به استان ها اجرایی نشده است، گفت: سفرهای دور چهارم هيئت دولت به استان‌ها تبلیغاتی و برای تصاحب کرسی های مجلس نهم است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، نورالله حیدری دستنایی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: ملت و نمایندگان مردم شاهد بودند که من همیشه در چه سطح و افقی از دولت و رئیس جمهور حمایت کردم اما هر قدر احترام و تکریم کردیم، با نفوذ جریان انحرافی در بدنه دولت، بی‌مهری‌ها شروع و تبدیل به خصومت از طرف شخص رئیس جمهور به من شد.

نماینده مردم اردل، کیار و فارسان در مجلس شورای اسلامی افزود: اوج خصومت رئیس جمهور با من زمانی بود که ایشان چند هفته پیش در دور چهارم سفر هیأت دولت به استان چهارمحال و بختیاری با وجود استقبال من از وی در فرودگاه و ادای احترام به او، رئیس جمهور در عزیمت به چهار شهرستان حوزه انتخابیه من، ضمن آنکه همراهی نماینده مردم را با خود نوعی تبلیغ برای نامزدی در دوره نهم انتخابات مجلس می دانست ولی برخی نامزدهای احتمالی را به جایگاه‌های ویژه برد.

وی افزود: رئیس جمهور در نطق‌های مختلف خود در جمع مردم حوزه انتخابیه و در غیاب نماینده آنها، علیه من سخن گفت، در حالیکه همه آنها اتهاماتی بود که از سوی وسواسان خنّاس در گوش او زمزمه شده بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: در حالیکه اکثر مصوبات سفر نخست دولت به استان چهارمحال و بختیاری به نتیجه نرسیده، دادن گزارش‌های خلاف واقع به مردم چه دردی از آنها دوا می کند.

وی ادامه داد: سفرهای دور چهارم دولت به استان‌ها نه تنها منشأ خیر و برکتی نیست بلکه خسارت‌های مادی و معنوی در پی دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: رویکرد دور چهارم سفرهای دولت به استان‌ها بیشتر تبلیغاتی برای تصاحب مجلس نهم است، بنابراین ضرورت دارد که متوقف شوند و بررسی میزان و علل عدم انجام مصوبات سه سفر گذشته دولت در کار گروه‌های تخصصی بررسی شود./گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار