عضو کميسيون سياست خارجي و امينت ملي با تأكيد بر عزم راسخ ملت ايران براي توسعه فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي گفت: کشورهاي غربي بايد بدانند راهي را که ملت ايران سپري كرده‌اند راهي بي بازگشت است و آنان هستند که بايد عقب‌نشيني کنند.

محمد کريم عابدي نماينده مردم طبس، فردوس، سرايان و بشرويه در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: بازرسان آژانس هسته اي در حال بازديد از تأسيسات هسته‌اي ايران هستند  و اين امر نشانه همکاري همه‌جانبه جمهوري اسلامي ايران با اين نهاد بين‌المللي است و اين در حاليست كه کشورهاي غربي همواره با رفتارهاي قلدرمآبانه خود و توسل به ارعاب، تحريم و ترور درصدد ضربه زدن به ايران بوده‌اند.

وي در ادامه با تأكيد بر عزم راسخ ملت ايران براي توسعه فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي گفت: کشورهاي غربي بايد بدانند راهي را که ملت ايران سپري كرده‌اند راهي بي بازگشت است و آنان هستند که بايد عقب‌نشيني کنند.


عابدي در پاسخ به سوالي مبني بر واکنش ملت ايران به  تهديدات غرب اظهار کرد: ملت ايران در يوم‌الله 22 بهمن در همايشي بزرگتر از سال‌هاي گذشته و همچنين با شرکت پرشور در انتخابات دوره نهم مجلس شوراي اسلامي در 12 اسفند، تودهني محکمي به مثلث شوم استکبار جهاني آمريکا، انگليس و رژيم صهيونيستي خواهد زد./س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار