دبير كل جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار در بيانيه‌اي حمايت بازارهاي اسلامي، اصناف و كسبه را از قانون بهبود مستمر محيط كسب و كار اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اتاق ايران، احمد كريمي اصفهاني دبير كل جامعه انجمن‌هاي اسلامي با اعلام حمايت از قانون بهبود مستمر فضاي كسب و كار گفت: انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار پيوسته در فراهم كردن ساختار‌هاي عملي براي رسيدن به اقتصاد عادلانه و پايدار تلاش كرده است.

وي افزود: اعضاي اين انجمن‌ها كه بدنه اصلي فعاليت اقتصادي بخش خصوصي را تشكيل مي‌دهند،‌همواره تلاش كرده‌اند از روش‌هاي قانونمند، مسئولان و تصميم‌گيران كشور را به تصويب و اجراي قوانين اسلامي دعوت كنند.

كريمي اصفهاني در نامه‌اي به شوراي نگهبان،‌ مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم را ناشي از عدم اجراي نظام اقتصادي عادلانه اسلام دانست و تاكيد كرد: اگر قوانين براساس فقه اسلام تصويب و اجرا شود،‌مردم شيريني معيشت را درك خواهند كرد.

وي رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در مورد اصل 44 قانون اساسي و سند چشم‌انداز 20 ساله را راهگشاي مشكلات مردم دانست و اقدامات مجلس هشتم در اين راستا را مورد تاييد قرار داد./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار