مسئول کمیته جوانان ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری:

نخبگان و جوانان برتر چهارمحال و بختیاری معرفی می‎شوند

مسئول کمیته جوانان ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر مراسم تجلیل از نخبگان و مشاوران جوان برتر این استان برگزار می‎شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، احمد شیرانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز حضور جوانان در تمامی عرصه‎‌ها و صحنه‌های نظام ضامن حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و نویدبخش ساختن ایرانی آباد است.

وی افزود: اعتماد به جوانان و واگذاری مسئولیت‌ها به آنان زمینه‌ساز تقویت حس مسئولیت‌پذیری و خودباوری در جوانان و پیشرفت و تحول همه جانبه در کشور است.

شیرانی با اشاره به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این جوانان که به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه‌های نورانی حضرت امام(ره) متحول شدند، در دوران انقلاب اسلامی به‌ویژه در سال‌های دفاع مقدس که صحنه رویارویی تمام کفر با تمام اسلام بود آنگونه حماسه آفریدند که نوجوان 13 ساله‌ای همچون شهید فهمیده مدال افتخار و رهبری از بسیجی راحل حضرت امام(ره) گرفت.

مسئول کمیته جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر چهارمحال و بختیاری خودباوری جوانان را رمز پویایی، ماندگاری و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی طی سالیان اخیر برشمرد و گفت: اعتماد به نفس و خودباوری نقش مهمی در اقتدار نظام و دستیابی به قله رفیع پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دارد و در سایه خودباوری بسیاری از معضلات و مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی با اشاره به تأکیدات حضرت امام(ره) در ارتباط با نفی خودباختگی و تأکید بر خودباوری و اعتماد به نفس، گفت: اگر ملت این باور را داشته باشد که ما می‌توانیم در مقابل قدرت‎های بزرگ بایستیم این باور سبب این می‌شود که توانایی پیدا می‌کنند و در برابر قدرت‌های بزرگ ایستادگی کنند.

شیرانی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های کمیته جوانان استان به‌منظور گرامیداشت دهه فجر، گفت: دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، برگزاری نشست شورای اداری جوانان، برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان و مشاوران جوان برتر استان، برگزاری کارگاه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم‌ترین این برنامه‌ها به‎شمار می‎رود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات داستان نویسی شهر پر چراغ، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع فعالیت‌های سایبری در بنیاد نخبگان استان از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

نشست خبری مسئولان 11 کمیته برتر ستاد گرامیداشت دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری امروز با حضور مسئولان کمیته‌های کارگری، کمیته بسیج، کمیته فرهنگی و هنری، کمیته آموزش و پرورش، کمیته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کمیته زنان و خانواده، کمیته قرآنی و هیئت‌های مذهبی، کمیته دانشجویی، کمیته روستایی و عشایری و کمیته جوانان در شهرکرد برگزار شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.