نمايشنامه هاي "ماجراي گرگاماس" و نواي اسرارآميز" نوشته وودي آلن و اريك امانوئل اشميت در آخرين روز اجراهاي راديو تئاتر امروز 11 بهمن در ساعت هاي 15 و 18 در سالن انتظامي خانه هنرمندان اجرا مي شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، هفتمين روز برگزاري جشنواره سي ام تئاتر فجر كه آخرين روز براي اجراي نمايش هاي آئيني نمايشنامه خواني و راديو تئاتر و همچنين برگزاري كارگاه هاي آموزشي و نشست هاي تخصصي است در بخش نمايشنامه خواني نمايش هاي "مساعده" به نويسندگي و كارگرداني هادي حوري از تهران ساعت 15 و سي دقيقه، نمايش "آخرين حكايت فرهاد" نوشته مهدي ميرباقري و كارگرداني حسين ميرباقري از تهران در ساعت 17 و سي دقيقه و در تالار كنفرانس مجموعه تئاتر شهر خوانش مي شود.

در بخش اجراهاي آئيني نمايش هاي "خورتاب" به نويسندگي محمد علي صادق حسني و كارگرداني رضا جوشني از لاهيجان، در ساعت هاي 11 كاخ گلستان، و 16 و چهل و پنج دقيقه تئاتر شهر اجرا مي شوند.

همچنين نمايش "هيكل" به نويسندگي علي ذاكري و كارگرداني حسين محمد حسيني از قشم در ساعت 16 در مجموعه تئاتر شهر اجرا مي شود.

در بخش كارگاه هاي آموزشي و نشست هاي تخصصي سي امين جشنواره تئاتر فجر آخرين كارگاه رابينسون ساويتسكي به نام "ميزانسن افسانه شخصي اجراگر" از برزيل از ساعت 9 صبح امروز در كارگاه نمايش تئاتر شهر آغاز شده و تا ساعت 13 ادامه دارد.

ر بخش اجراي راديو تئاتر نمايش هاي با "ماجراي گرگاماس" به نويسندگي وودي آلن و با تنظيم بيتا خارستاني از تهران در ساعت 15 و "نواي اسرارآميز" به نويسندگي اريك امانوئل اشميت و كارگرداني علي تاجمير از تهران و در تالار استاد انتظامي خانه هنرمندان اجرا مي‌شوند.

گفتني است، از فردا 12 بهمن نمايش هاي صحنه اي سي امين جشنواره به همراه نمايش هاي خياباني كار خود را آغاز مي‌كنند و تا 22 بهمن ادامه دارند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار