پيشنهاد بالاي مبلغ قرار داد هاستينگ دانماركي براي حضور در تيم ملي رويينگ فدراسيون قايقراني كشورمان را با چالش جديدي روبرو كرده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فدراسيون قايقراني كشورمان با هدف رشد و پيشرفت هر چه بيشتر رشته هاي حاضر در فدراسيون به دنبال جذب مربيان خارجي سطح بالايي است كه به رشد و پيشرفت هر چه بيشتر اين رشته ها كمك بزرگي بكند.
پيش از اين مسئولان فدراسيون قايقراني كشورمان مذاكرات خود را با مربي دانماركي اين رشته آغاز كردند و قرار شد وي پس از تعطيلات سال نو ميلادي هدايت قايقرانان كشورمان را برعهده بگيرد.
البته وي پيش از اين يك بار براي انجام مذاكرات اوليه به ايران آمد و در اين سفرها هاستينگ پس از حضور در بندرانزلي از اردوي تيم ملي بازديد كرد و شرايط قايقرانان كشورمان را مثبت ارزيابي كرد.
در زمان حضور اين مربي در ايران اردوي تيم ملي آقايان تشكيل نشده بود اما وي عملكرد محسن شادي را نيز ارزيابي و ابراز اميدواري كرد كه وي مي تواند يكي از سهميه هاي المپيك لندن را بدست آورد.
پس از انجام مذاكرات اوليه هاستينگ راهي دانمارك شد تا مبلغ پيشنهادي خود را به فدراسيون اعلام كند و پس از تعطيلات به ايران بيايد.
در حال حاضر اين مربي مبلغ خود را اعلام كرده است كه مبلغ پيشنهادي وي بسيار بالاست.
پرداخت آن از سوي فدارسيون هاي مقدور نيست.

احمد دنيامالي رياست فدارسيون قايقراني كشورمان مبلغ پيشنهادي وي را 45 هزار يورو اعلام كرده است و اظهار داشت: پرداخت يك همچين مبلغي در توان فدراسيون نيست.
با توجه به اينكه هاستينگ يكي از بهترين مربيان دنيا در رشته روگينك است مسئولان فدارسيون را غلبه تا از تجربيات اين مربي در تيم ملي نهايت استفاده را كنند.
فدارسيوني ها در نظر دارند تا پس از انجام رايزني ها مجدد در صورت امكان مبلغ پيشنهادي اين مربي را كاهش دهند.
در حال حاضر تمرينات آماده سازي تيم ملي روئينگ كشورمان در بندر گينه پيگيري مي شود و گانيو هدايت ملي پوشان كشورمان را بر عهده دارد تا قايقرانان ملي پوش ارديبهشت سال آينده در مسابقات آسيايي و انتخابي المپيك حضور پيدا كنند.

ياد آور مي شود: قرار بود اين مربي پس از حضور در تيم ملي قايقرانان كشورمان را براي حضور در اين رقابت ها آماده كند كه با توجه به مبلغ پيشنهادي بالا براي حضور در تيم ملي در حال حاضر حضور وي در ايران در هاله اي از ابهام است و همچنين مشخص نيست كه وي پيشنهاد جديد مسئولان فدارسيون را بپذيرد يا خير.
خاطر نشان مي شود: درحال حاضر ملي پوشان در شرايط خوبي به سر مي برند و در صورتيكه حضور مربي دانماركي در ايران قطعي نشود به احتمال زياد تيم ملي با هدايت گانوشفرت ازبكستاني برنامه هاي خود را پيگيري خواهد كرد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار