رئيس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال گفت: به دليل اشتباهات تركي و قهرماني در بازي هاي‌ اخير نام اين 2 داور از قضاوت دربي خط خوردند.

حسين عسگري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: هميشه براي بازي هاي بزرگي هم چون دربي چند گزينه داوري از قبل مشخص مي‌شوند كه در اين گزينه‌ها قهرماني و تركي هم جا داشتند كه با اشتباهاتي كه محسن تركي در بازي‌ تراكتور و استقلال داشت و همچنين اشتباه محرز محسن قهرماني در بازي پرسپوليس و ذوب‌آهن باعث شد كه اين دو داور از گزينه‌ها قضاوت داوري كنار گذاشته شدند.

وي ادامه داد:‌تا به امروز ياد ندارم كه تركي اين چنين قضاوت بدي را از خود داشته باشد و اين قضاوت بد روي كارش تاثير خواهد گذاشت.

عسگري در مورد قضاوت محسن قهرماني در بازي پرسپوليس و ذوب‌آهن نيز گفت: در ديدار ذوب‌آهن و پرسپوليس قهرماني مرتكب يك اشتباه بزرگ شد كه يك پنالتي مسلم را براي پرسپوليس نگرفت كه مدافع شكل ناموفقي داشت كه سپس با دست آگاهانه توپ را كنترل كرد .

وي ادامه داد:‌قهرماني بايد اين توپ را پنالتي مي‌گرفت و اين تصميمات اشتباه در بازي ذوب‌آهن نيز باعث حذف نامش از قضاوت بازي دربي شد.

عسگري در مورد قضاوت‌هاي بد تركي و قهرماني در هفته بيست و سوم خاطر نشان كرد: هر داور بايد از لحاظ روحي و رواني در شرايط خيلي خوبي قرار داشته باشد تا بازي‌هاي بزرگي هم چون دربي را قضاوت كند تركي و قهرماني با ديدن فيلم بازي به طور حتم از نظر روحي و رواني در سطح پاييني قرار خواهند گرفت زيرا چند تصميم نادرست گرفته‌اند.

وي ادامه داد: داور دربي روز چهارشنبه 12 بهمن مشخص خواهد شد و يك روز قبل از دربي داور اين بازي تعيين مي‌شود.

عسگري در مورد حاشيه‌سازي مسئولان تراكتورسازي پس از بازي با استقلال تاكيد كرد: تركي در سه هفته گذشته دست به كار بزرگي زد و در بازي تراكتورسازي و ذوب‌آهن پرچم كمك خود را رد كرد تا تراكتورسازي به يك گل برسد در بازي تراكتورسازي و شهرداري داور يك تصميم اشتباه به نفع تراكتور گرفت كه باعث پيروزي يك بر صفر تراكتور در اين بازي شد.

وي ادامه داد:‌مسئولان تراكتورسازي بايد توجه داشته باشند كه يك بار اشتباه داوري آنها را به پيروزي رسانده است يك تصميم درست تركي مقابل ذوب‌آهن، مشخص مي‌شود كه كميته داوران هيچ دشمني با تراكتورسازي ندارد.

عسگري اضافه كرد: دو تيم شهرداري و ذوب‌آهن هم بايد با اين تصميمات داوران جنجال به پا كنند پس بهتر است كه تراكتورسازي با اين صحبت‌ها دست به حاشيه و جنجال نكنند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار