معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه گفت: با ورود قوه قضاييه به بحث جرايم انتخاباتي، تلاش خواهيم كرد اساسا جرمي در اين خصوص اتفاق نيفتد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران سردار محمد باقر ذوالقدر امروز در حاشيه گردهمايي معاونين اجتماعي و پيشگيري از جرم دادگستري‌هاي سراسر كشور در محل هتل سي‌برگ مشهد در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: امر پيشگيري يك كار دراز مدت است و نمي‌توان در زماني كوتاه انتظار به ثمر رسيدن آن بود.


وي درخصوص جرايم انتخاباتي به تكليف قانون انتخابات به قوه قضاييه در خصوص پيشگيري از جرايم انتخاباتي اشاره كرد و افزود: با تشكيل ستادي در قوه قضاييه با حضور دستگاه‌هاي مرتبط با امر انتخابات، تمهيداتي صورت گرفته تا جرايم انتخاباتي واقع نشود.


ذوالقدر خاطرنشان كرد: تلاش مي‌كنيم در خصوص جرايم انتخاباتي برخورد منفعل انجام ندهيم، بلكه با برخوردهاي فعال تلاش خواهيم كرد  جرمي در جامعه اتفاق نيفتد.


وي كار رسانه‌اي را نيز در خصوص پيشگيري از جرايم انتخاباتي با اهميت دانست و افزود: مهمترين بحث در خصوص پيشگيري از جرايم انتخاباتي كار رسانه‌اي و فرهنگي است.


معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه در اين باره گفت: با رسانه مي‌توان كانديداها و طرفداران آن‌ها را آگاه كرد تا اعمالي انجام ندهند كه در قانون انتخابات جرم قلمداد شده است. /ص3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار