بازيكن راه آهن در خصوص مقابله با تيم شهرداري تبريز گفت: نيمه اول بازي فيزيكي اي را مقابل تيم شهرداري انجام داديم كه منجر به مصدوم شدن بازيكنانمان شد خوش شانس بوديم كه نيمه ي اول را به شهرداري تبريز واگذار نكرديم .

ايمان رزاقي راد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در نيمه اول شهرداري تبريز بازي بسيار فيزيكي اي را به اجرا گذاشت به طوريكه بازيكنانمان مصدوم شدند ما نيز بسيار خوب مقابله كرديم و خوش شانس بوديم كه در نيمه اول بازي مغلوب شهرداري نشديم.

وي گفت: نيمه ي دوم را خوب آغاز كرديم و نبض بازي را در دست گرفتيم موقعيت گل زيادي خلق كرديم تا توانستيم از 2 موقعيت خود استفاده كرده و سه امتياز بازي را به خود اختصاص دهيم.

رزاقي راد در ادامه بيان داشت: نيمه ي دوم بازي را با تدبيرهاي ضعيفي شروع كرديم زيرا شهرداري نيز از بازي فيزيكي خارج شده بود اين تيم رقيب خوبي بود و توانستيم فوتبال زيبايي را ارائه دهيم اين تيم كار را برايمان مشكل كرده بود و براي پيروزي از تمام توان خود استفاده كرديم.

وي در خصوص عملكرد ضعيفشان در نيم فصل اول گفت: در نيم فصل اول تيم ما بسيار دير بسته شد و يك هفته به مسابقات تركيب نهايي تيم مشخص شد در اين زمان محدود بازيكنان تمرينات بدنسازي مناسبي انجام ندادند و ليگ را با آمادگي آغاز نكرديم در اين مدت چند بازيكن به تيم ما اضافه شد و چند تن از بازيكنان خود را نيز از دست داديم پس قادر به ايجاد هماهنگي در بين خود نبوديم و معتقدم با شرايط سختي كه باشگاه راه آهن با آن روبرو بود نتايج تساوي ما نيز برايمان بسيار خوب بود و آماديگ ذاتي تيم ما را مي رساند ولي خوشبختانه نيم فصل دوم را با آمادگي شروع كرديم و نتايج خوبي را هم كسب كرديم.

رزاقي راد خاطرنشان كرد: اميدوارم روند صعودي خود را ادامه دهيم و در پايان فصل بتوانيم جايگاه امني رادر جدول به خود اختصاص دهيم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار