كارشناس داوري در فوتبال در خصوص قضاوت ديروز بازي دو تيم آبي پوش پايتخت و تراكتور سازي تبريز گفت: محسن تركي در حالي بازي استقلال و تراكتور سازي تبريز را قضاوت كرد كه در نيم فصل اول همين بازي را سوت زده بود.

هوشنگ نصير زاده، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تركي در نيمه اول بازي دو تيم استقلال و تراكتور سازي قضاوت خوبي داشت و تا دقيقه 41 بازي كه به دليل شلوغي درون محوطه جريمه به اشتباه توپي را كه به سينه حاج سفي بازيكن تيم تراكتور سازي تبريز برخورد كرده بود را خطاي هند ديد و به او كارت قرمز نشان داد و يك پنالتي نيز به نفع آبي پوشان پايتخت اعلام كرد.

وي ادامه داد: تصميم تركي تا حدي تعجب حاج صفي را بر انگيخت كه وي در ترك زمين مسابقه دچار ترديد شده بود.

نصير زاده عنوان داشت: بعد از اين ماجرا در دقيقه 60 بازي بازيكن تيم ترامتور به هوا پريد وبا مزاحمت يكي از مدافعين استقلال بعد از بر هم خوردن تعادلش بر زمين افتاد كه تركي مي توانست يك پنالتي به نفع تراكتوري ها بگيرد.

وي در ادامه بيان داشت: در دقيقه 95 بازي تركي يك پنالتي ديگر به نفع استقلالي ها سوت زد كه اين پنالتي درست بود چرا كه معتقدم پاي چپ فريدون زندي توسط مدافع تراكتور پشت پا خورد و بايد گفت كه در اين صحنه اشتباهي صورت نگرفت.

وي خاطر نشان كرد: از نظر كارشناسان قضاوت محسن تركي داراي نكات مثبتي نيز بوده است و آن اين است كه علي رغم اين كه تركي متوجه تصميم اشتباه خود مبني بر گرفتن پنالتي و اخراجج حاج صفي شد اما بر تصميم خود قاطعانه پافشاري كرد و هرگز سعي نكرد با داوري معكوس اين اشتباه را جبران كند و به قضاوت طبيعي خودش ادامه داد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار