يك كارشناس مسايل خاورميانه با اشاره به حمايت غرب از منافقين گفت:برخي از اعضاي گروهك تروريستي منافقين در پنتانگون استقرار يافته و بدون هيچ مانعي در مجلس نمايندگان آمريكا تردد مي كنند.

سعد الله زارعي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي با اشاره به وضيت متزلزل گروهك تروريستي منافقين گفت: گروهك تروريستي منافقين در پرونده ننگين خود اقدامات تروريستي بسيار زيادي عليه مردم عراق و ايران انجام داده‌اند و بر همين اساس اين گروهك تروريستي براي دولت  و ملت عراق غير قابل تحمل به شمار مي آيند.

وي تصريح كرد:استمرار حضور اعضاي گروهك تروريستي منافقين در عراق با منش ملت عراق مغايرت دارد و عزم مردم براي اخراج اين گروهك تروريستي از خاك عراق جدي است لذا خروج گروهك تروريستي منافقين از عراق قطعي است.

اين کارشناس مسايل خاورميانه افزود: اما اين مسئله مطرح است که اعضاي پادگان اشرف به کجا منتقل خواهند شد و با توجه به خوي جنايت کارانه ي اين گروهك تروريستي هيچ کشوري پذيراي آنها نخواهد بود.

زارعي در مورد خواسته پارلمان آ‌مريکا مبني بر حمايت از گروهك تروريستي منافقين گفت: پارلمان اروپا در گذشته نيز روابط منسجمي با اين گروهك تروريستي داشته و سالهاست که گروهك تروريستي منافقين را از ليست سياه گروهک هاي تروريستي خارج کرده است .

وي خاطر نشان کرد: براساس اطلاعات و اخبار رسيده تعدادي از سران پادگان اشرف در آمريکا در طبقه‌اي در پنتاگون استقرار و بدون هيچ مانعي در مجلس نمايندگان آمريکا حضور پيدا مي کنند، اما آمريکا براي فريب افکار عمومي منافقين را در ليست گروهک هاي تروريستي قرار داده است.

اين كارشناس مسايل خاورميانه ادامه داد: سازمان ملل موظف است درمورد اخراج گروهك تروريستي منافقين از عراق به صورت جدي اقدام كرده، چرا که اين گروهك  تروريست هستند و ادامه حضور آنها منوط به اجازه دولت عراق است.

زارعي اظهار کرد: بنابراين بعيد به نظر مي رسد که درخواست اتحاديه اروپا بتواند منشا اقدامي از سوي سازمان ملل شود، ضمن اينکه سازمان ملل توصيه کرده است که اعضاي پادگان اشرف در يک فرآيند آرام از کشور عراق خارج شوند.

وي در مورد مجازات اعضاي اين گروهک تروريستي در مجامع بين المللي گفت: با توجه به پرونده سياه جنايات گروهك تروريستي منافقين، جمهوري اسلامي ايران اين حق را دارد که خواستار تشکيل دادگاهي صالح براي رسيدگي به جنايات اين گروهک تروريستي شده و بر همين اساس ايران نيز اسناد خود را به اين دادگاه ارايه كند.

وي با اشاره به وضعيت حاکم بر پادگان اشرف گفت:اعضاي پادگان اشرف سالهاست که در حالت مجازات به سر مي برندو زندگي بسيار سخت در اين پادگان مجازاتي الهي براي آنهاست چراكه  اعضاي اين گروهک تروريستي در کشور خود جايگاهي ندارد و بسياري از ساکنين اشرف به دليل مشکلات روحي اقدام به خودکشي کرده اند./پ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار