مدير كل تعاون، كار ور فاه اجتماعي استان تهران گفت: تعاوني ها با توجه به گستردگي خود در تمامي سطوح جوامع در گرايش هاي كاري بهترين انتخاب براي واگذاري فعاليت هاي فرهنگي، اجتماعي و توسعه آن ها در بين مردم هستند.

مصطفي نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: تعاوني ها با توجه به گستردگي خود در تمامي سطوح جوامع و گرايش هاي كاري ، وجود زنجيره هاي متصل و قانونمند، ارتباطات مناسب و قابل توجه با ساير تعاوني ها در سطوح منطقه اي و جهاني، بهترين انتخاب براي واگذاري فعاليتهاي فرهنگي و اجتماعي و هم چنين توسعه آن ها در بين مردم هستند.
وي افزود: تشكيل تعاوني ها با سرمايه هاي كوچك اندك موجب فعال سازي فعاليت هاي اقتصادي در نتيجه پيشرفت و توسعه كشور مي شود.
مدير كل تعاون و كار رفاه احتماعي استان تهران خاطر نشان كرد: در دنياي امروز توسعه شركت هاي مردمي در جهت كاهش تصدي گري دولتي دستيابي به توسعه پايدار، هم چنين بهينه سازي فعاليت هاي دولتي است.
در ادامه مدير كل روابط عمومي اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي استان تهران به بهره برداري از يك هزار و 986 واحد مسكن مهر در شهرستان پاكدشت اشاره و افزود: در آستانه سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي يك هزار و 986 واحد مسكن مهر كه از سوي شركت هاي تعاوني پاكدشت عضو گيري شده بود به بهره برداري مي رسند.
وي تاكيد كرد: اين تعداد مسكن مهر با تلاش شبانه روزي مسئولان امر و متصديان بخش تعاون در شهرستان پاكدشت همزمان با ايام الله دهه فجر آماده بهره برداري است تا دغدغه اصلي مردم شهرستان پاكدشت را به حداقل رسانده و از بركات انقلاب اسلامي كه هماورد امام راحل و شهدا بهره مند شوند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.