مدیرکل زندان‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: راه‌اندازی و ایجاد شبکه سیما و رادیو قرآن در زندان مرکزی زاهدان از اولویت‌های اصلی این اداره کل است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌ و بلوچستان، علیرضا بابایی نشست با مدیرکل صدا و سیمای سیستان ‌و بلوچستان اظهار داشت: راه‌اندازی سیما و رادیو قرآن مسیر انتقال انتقال و تفهیم ارزش‌های فرهنگی و اسلامی و عقیدتی و آموزش مهارت های اساسی زندگی را برای مددجویان هموار می‌سازد.

وی افزود: راه‌اندازی سیما و رادیو قرآن در زندان مسیر و جریان انتقال ارزش‌های عقیدتی، دینی و فرهنگی و همچنین آموزش مهارت اساسی زندگی در راستای توانمندسازی شخصیتی و روحی مددجویان را هموار می‌کند.

مدیرکل صدا وسیمای استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست ضمن قول مساعدت و همکاری در راستای گسترش همکاری‌های فنی برای راه‌اندازی سیمای قرآن زندان مرکزی زاهدان گفت: صدا وسیمای سیستان و بلوچستان آمادگی لازم را در زمینه همکاری و مساعدت فنی و توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و آموزشی به منظور ارتقای و اعتلای فعالیت‌های فرهنگی زندان‌های استان دارد.

رضا رحیمی گفت: این اداره در راستای ارائه آموزش و همکاری در زمینه تهیه و تولید فیلم‌های مستند و آموزشی در زندان‌های استان نیز مشارکت و همکاری می‌کند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.