در بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان آمده است: سپاه پاسداران با حفظ کامل بی‌طرفی‌ از هیچ یک از نامزدها و گروه خاصی حمایت نکرده و هرگونه سوءاستفاده و شایعه را تکذیب ‌و حق پیگرد را برای خود محفوظ می‌دارد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والا‌مقام عرصه‌های علم، جهاد و دفاع مقدس اعلام کرده است: حسب قانون ‌و در راستای اجرای دقیق منویات و دستورات مقام شامخ ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حضور گسترده و مشارکت بی‌بدیل پاسداران، بسیجیان و خانواده‌های ایشان در کنار صندوق‌های رأی را اعلام می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دعوت و ترغیب نامزدها، گروه‌ها و یکایک ملت شریف به وحدت، مشارکت و رعایت قانون و انصاف، بدینوسیله قاطعانه معروض می‌دارد که سپاه پاسداران با حفظ کامل بی‌طرفی‌ از هیچ یک از نامزدها و گروه خاصی حمایت نکرده و هرگونه سوء‌استفاده و شایعه را تکذیب ‌و حق پیگرد را برای خود محفوظ می‌دارد. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.