قهرمان كاراته آسيا و جهان گفت:‌ امسال به عنوان مربي - بازيكن تيم شهرداري بندر عباس را در سوپر ليگ همراهي مي‌كرد ولي اين باشگاه به تعهدات خود عمل نكرد.


جاسم ويشگاهي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: امسال به عنوان مربي- بازيكن تيم شهرداري بندرعباس را در سوپر ليگ همراهي مي‌كردم ولي به دليل اينكه اين باشگاه به تعهدات خود در قبال مربيان و بازيكنان عمل نكرد از ادامه همكاري با اين تيم منصرف شدم.
وي تصريح كرد:‌ مبلغي از باشگاه شهرداري بندرعباس دريافت نكرده‌ام، قرار است بهرامي، سرمربي اين تيم شكايتي تنظيم كرده و از اين باشگاه شكايت كنيم.
ويشگاهي در مورد وضعيت مصدوميت خود گفت: مدتهاست از ناحيه كمر دچار مصدوميت شده‌ام طي اين مدت نظر پزشكان زيادي را جويا شده‌ام و گويا ديگر كمرم به وضعيت ايده‌آل گذشته برنمي‌گردد به همين علت و به احتمال زياد از دنياي قهرماني خداحافظي مي‌كنم.
وي افزود: البته هنوز اين مسئله قطعي نشده و طي 3 ماه در اين باره تصميم‌نهايي خود را مي‌گيرم.
ويشگاهي با اشاره به اينكه علاقه‌اي به مربيگري در كاراته ندارد خاطر نشان كرد: كار ساخت مجموعه ورزشي جاسم ويشگاهي تا يك ماه ديگر به اتمام مي‌رسد و قصد دارم آنجا را پايگاه قهرماني تبديل كرده و به پشتوانه‌سازي ورزش كشورم كمك كنم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار