بيژن نوباوه با بيان اينكه ظرفيت مردم و جمهوري اسلامي در تحمل سليقه هاي گوناگون بسيار بالاست، گفت: همه گروههاي متعهد به آرمانهاي نظام، بايد همانند دايره‌هاي متحد المركز در انتخابات سرنوشت‌ساز كه بزرگترين هديه حكومت مردم سالار اسلامي است، شركت كنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران بيژن نوباوه وطن نماينده مردم تهران در مجلس، در نطق ميان دستور خود در صحن علني امروز(يكشنبه) بهارستان با بيان اينكه پيروزي انقلاب اسلامي مهمترين حادثه پاياني قرن بيستم و سرآغاز حكومت نوين مستضعفان در هزاره سوم تاريخ ميلادي بشمار مي‌رود، گفت: با گذشت سي و سه سال از تاريخ پر حماسه انقلاب اسلامي، شاهد تغييراتي شگرف در نقشه جغرافيايي سياسي جهان و به خصوص خاورميانه و دنياي اسلام هستيم كه همگي خبر از تشكيل حكومت عدل جهاني، اسلامي و فروپاشي امپراطوري زر و زور و تزوير و شيطان صفت مي دهد.


وي در ادامه با بيان اينكه همين امروز نيز برآيند انقلاب اسلامي در تمامي عرصه‌ها كاملا موفق و پيروز است، افزود: اين همان وعده برحق پير جماران و امام شهيدان براي اعتلاي اسلام عزيز در سراسر گيتي است و بزرگترين نشانه حقانيت وعده الهي در تشكيل حكومت جهاني اسلام ايستادگي، استقلال و پيشرفت نظام جمهوري اسلامي ايران است.


نماينده مردم تهران با بيان اينكه طي 33 سال اخير، خون دهها هزار تن از بهترين فرزندان ايران عزيز بر زمين ريخته شده است، تصريح كرد: دشمنان بدانند هنوز خون شهيدان در رگ هاي مردم غيرتمند ايران جاري است و مردم پاك كشورمان آماده فداكاري در راه استقلال، آزادي و استقرار حكومت جهاني اسلام هستند.

توطئه‌هاي نظام سلطه براي به زانو درآوردن نظام اسلامي، تازگي ندارد


وي افزود: توطئه هاي رنگارنگ نظام سلطه براي به زانو درآوردن نظام جمهوري اسلامي ايران و تلاش براي كمرنگ نشان‌دادن دستاوردهاي بي نظير انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي گوناگون كه توسط دشمن خارجي و عناصر آگاه و بعضاً معاند داخلي صورت مي گيرد، امر تازه اي نيست.


عضو كميسيون فرهنگي خانه ملت با بيان اينكه از حدود 18 هزار كانال تلويزيوني فعال در سطح جهان، نزديك به 2 هزار كانال آن در ايران قابل دريافت کامل است و حدود يکصد کانال راديويي و تلويزيوني صرفا به زبان فارسي برنامه پخش مي کنند اظهار داشت: سوال اين است، صرف هزار ساعت برنامه روزانه رسانه اي و ميلياردها دلار هزينه عليه نظام اسلامي براي چيست؟ شک نکنيد که امروز همه دنياي سلطه در مقابل جمهوري اسلامي با همه امکانات خود بسيج شده اند.

هجمه دشمن، نشان از هراس آن از جبهه‌هاي نظام دارد


نوباوه وطن با بيان اينکه تجربه نشان مي دهد هر زمان دشمن به جبهه‌اي در داخل نظام حمله مي کند آن جبهه نقطه قوت نظام و در مقابل نقطه ضعف دشمن است، گفت: اگر دشمن به روحانيت انقلابي حمله کند براي آن است که نقش روحانيت در جامعه اسلامي آگاه است، اگر دشمن به بسيج، اين شجره طيبه انقلاب و سپاه پاسداران اين مولود فداکار و ارزشمند انقلاب حمله ميکند، شک نکنيد که از آن در هراس است.

دشمن، ولايت فقيه را سدي نفوذناپذير در برابر خود مي‌بيند


وي ادامه داد: اگر امروز دشمن با انحاء گوناگون با اصل ترقي ولايت فقيه مخالفت مي کند جز اين نيست که رهبري انقلاب اسلامي را سدي نفوذ ناپذير در مقابل خود احساس مي کند.


وي در ادامه با بيان اينکه دشمن مي‌داند که امت بدون رهبري آگاه را همچون بسياري از كشورهاي اطراف به راحتي مي توان مضمحل کرد، افزود: مردم وفادار و غيرتمند ايران اسلامي به خوبي توطئه دشمن را درک کرده‌اند و تا پاي جان در حمايت از آرمان‌هاي امام امت و پشتيباني از رهبر فرزانه خود ايستاده اند.

تامي گروههاي سياسي متعهد به نظام در انتخابات شركت كنند


عضو کميسيون فرهنگي بهارستان با بيان اينكه مردم ايران وفاداري خود به انقلاب اسلامي را طي بيش از سي بار حضور در انتخابات به اثبات رسانده‌اند، اظهار داشت: همه گروه هاي متعهد به آرمان هاي نظام مي بايستي همچون دايره هاي متحد المرکز هر چند با سلايق گوناگون در انتخابات سرنوشت ساز که بزرگترين هديه حکومت مردم سالار اسلامي است شرکت کنند.

تلاش غرب براي جلوگيري از حضور مردم در انتخابات،نشانه دروغگويي آن است


نماينده مردم تهران با اشاره به اينکه امروز حكومتهاي دروغگوي غربي و بعضي از عناصر ناآگاه داخلي در ممانعت از حضور مردم در انتخابات دچار تعارض و پارادوکس شده‌اند، گفت: در حالي که همه جهانيان برگزاري انتخابات آزاد در کشورها را نشانه دموکراسي مي دانند چگونه است که مدعيان دموکراسي از مردم ايران مي خواهند در انتخابات شرکت نکنند، آيا اين ها نشانه هاي دروغگويي در دموکراسي‌خواهي دولت هاي غربي و عناصر منحرف داخلي نيست؟

مردم اكثر كشورهاي خاورميانه، بويي از انتخابات را استشمام نكرده‌اند


نوباوه وطن با بيان اينکه در اکثر کشورهاي همسايه به خصوص همسايگان خليج فارس، سلاطين منحرفي حاکم هستند و مردم اين کشورها تا کنون بويي از انتخابات را استشمام نکرده‌اند، افزود: براي مردم ايران برگزاري بيش از سي انتخابات طي سي و سه سال انقلاب اسلامي، افتخاري بسيار بزرگ و تيري زهر آگين در چشم دشمنان به شمار مي رود.


نوباوه وطن با اشاره به آخرين نطق سالانه رئيس جمهور آمريکا که طي آن عنوان کرده ارزش‌هاي آمريکايي بيش از هر زمان ديگري مورد تهديد قرار گرفته است، تصريح کرد: شايد اين بزرگترين دستاورد امپراطوري آمريکاست که متوجه پايان استيلاي خود در کشورهاي جنوب شده است و هر روز نشانه‌هاي اضمحلال آمريکا در بيداري ملت‌ها و مخالفت صريح آنان با ارزش هاي غربي بيشتر هويدا مي شود.

اهميت انتخابات مجلس در اعتلاي نظام


نماينده مردم تهران در خاتمه نطق خود با بيان اينکه مردم ايران آگاه‌تر از آنان‌اند که براي شرکت در انتخابات و انتخاب نمايندگان صالح، دلسوز و کارآمد نيازي به توصيه داشته باشند، گفت: ملت عزيز ايران به خوبي مي دانند که برگزاري انتخابات مجلس نهم بعد از توطئه گسترده و فتنه سال 88 اهميتي ويژه براي اعتلاي اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي دارد./س2

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار