مدیر ورزش و جوانان شهرستان بجنورد گفت: 50 برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با فرا رسیدن سی‌و‌سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، عباس شاهی با تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: این برنامه‌ها در حوزه فرهنگی شامل حضور جوانان و ورزشکاران در مراسم گلباران تمثال امام و راهپیمایی 22 بهمن ماه، حضور جوانان در نشست‌های فرهنگی، جلسات مختلف جوانان و انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به برگزاری 42 برنامه ورزشی در بجنورد گفت: این برنامه‌ها در 15 رشته ورزشی از چهارم بهمن ماه در اماکن ورزشی سطح شهرستان و در دو بخش بانوان و آقایان در حال برگزاری است.

شاهی همچنین از آغاز عملیات ساخت گود باستانی و مجموعه ورزشی شهرداری بجنورد نیز در روزهای 14 و 17 بهمن ماه خبر داد.

خبر دیگر نیز حاکی است، مدیر ورزش و جوانان شهرستان گرمه با اشاره به فرا رسیدن سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های فرهنگی ورزشی مختلفی چه در حوزه ورزش و چه در حوزه جوانان در سطح شهرستان‌ها به همین مناسبت پیش‌بینی شده است.

داود خدابنده اظهار داشت: این برنامه‌ها در حوزه فرهنگی شامل حضور جوانان و ورزشکاران گرمه در مراسم گلباران تمثال امام و راهپیمایی 22 بهمن ماه، حضور در مراسم گلباران مزار شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت انقلاب اسلامی و همایش تجلیل از ورزشکاران، برگزاری همایش جوانان و انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی است.

وی همچنین برگزاری مسابقات ورزشی والیبال، فوتسال، پینگ‌پنگ، بسکتبال، بدمینتون، همگانی، آمادگی جسمانی، ووشو، تکواندو و شطرنج را از برنامه‌های ورزشی این شهرستان عنوان کرد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.