همايش ملي زيتون به ميزباني كميسيون كشاورزي اتاق تهران در سالن همايشهاي بين المللي هتل المپيك فردا برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،در همایش ملی زیتون نه تنها فعالان اقتصادی و صاحبنظران صنعت کشاورزی گردهم می آیند، که نخبگان بین المللی این عرصه نیز حضور دارند. این همایش ، روز دوشنبه هفته جاری،دهم بهمن ماه در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار می شود و میزبان این همایش کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران است.
لازم بذكر است، آنگونه که شاهرخ ظهیری رییس کمیسیون كشاورزي اعلام کرد، در همایش ملی زیتون پروفسور فریدون شهیدی استاد دانشگاه تورنتو در رشته شیمی مواد غذایی که چهره شناخته شده ای در عرصه بین المللی است و از جمله بزرگان صنعت زیتون در جهان شناخته می شود مهمان ویژه این گردهمایی است و وی به ایراد سخنرانی و ارائه مقاله علمی نیز خواهد پرداخت.
در نشست خبری همایش ملی زیتون که در محل اتاق تهران و با حضور محمدمهدی راسخ دبیرکل اتاق تهران، شاهرخ ظهیری رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تهران و نیز سید احمد بلندنظر رییس شورای ملی زیتون برگزار شد، محورهای این همایش با خبرنگاران و اصحاب رسانه در میان گذاشته شد.

براساس اين گزارش محورهای این همایش عبارت است از سلامت، شیمی و ترکیبات، صنعت و فرآوری، قوانین و مقررات. همچنین در این همایش قرار است وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشته باشد و بیش از پانزده نفر از مدیران و کارشناسان این صنعت به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت./ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار