4اتحادیه بزرگ دانشجویی کشور طی نامه ای به فریدون عباسی خواستار دیدار چهره به چهره با بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شدند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛۴ اتحادیه بزرگ دانشجویی طي بیانیه‌ای خواستار دیدار چهره‌ به چهره با بازرسان و کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به منظور بيان انتقادات شدند.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

ریاست محترم سازمان انرژی اتمی، جناب آقای دکترعباسی

با اهدای سلام

احتراماً همانگونه که مستحضرید، سوابق سیاه بازرسان و کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در افشای اطلاعات محرمانه فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و قرار دادن آن در اختیار دولت‌های تروریست و مستکبر، منجر به خسارات فراوانی از جمله شهادت متخصصین و دست اندرکاران فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای کشور شده است.

با عنایت به موارد فوق، بر خود لازم دیدیم تا در جلسه‌ای چهره به چهره، انتقادات خود را به آنان ارائه داده و درباره عواقب شدید کج‌روی‌های احتمالی این بازرسان و کارشناسان، هشدارهای لازم را به ایشان بدهیم.

لذا از حضرتعالی خواستاریم با تنظیم وقت جلسه‌ای برای دیدار اعضای اتحادیه‌های دانشجویی با این بازرسان، این امکان را برای جنبش دانشجویی فراهم آورید تا مطالبه‌گر حقوق ملت ایران و خون نخبگان و شهدای علمی کشور باشد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ،اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت)،اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستق ،جنبش عدالتخواه دانشجویی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار