معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 گفت: اداره فنی و ترافیک ناحیه 8 طی هفته گذشته، اقدام به اصلاح هندسی 250 متر مربع از معابر محله حکیمیه کرد.


محمد کریم شفیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور ایجاد نظم و تعیین جهات در سواره رو اصلاح هندسی تقاطع خیابان های افق و نور به مساحت 250 متر مربع اجرا و به بهره برداری رسید.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 ادامه داد: اداره ترافیک ناحیه 2 اقدام به تهیه و نصب 8 عدد سر تابلو اسامی معابر و نوسازی تجهیزات ترافیکی خیابان های 7 آذر، آزادگان، نیروی دریایی و هنگام در محله کوهک کرد.
شفیعی تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و پاسخگویی به نیازهای محله و تردد در ایمنی خودروها، عملیات نصب 250 متر گارد ریل در بزرگراه امام علی (ع) مسیر جنوب به شمال نرسیده به خروجی شهید زین الدین غرب توسط اداره فنی و ترافیک ناحیه 2 انجام شد.
وی اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی و رفع مشکلات سطح محدوده و جلوگیری از آب گرفتگی ها 15000 متر نهر و جدول 5000 متر مربع پیاده روسازی به همت اداره فنی و ترافیک ناحیه 6 در محدوده این ناحیه اجرا شد.
آقاجان هاشمی اوریمی شهردار ناحیه 4 منطقه 4 گفت: به منظور ایمنی در تردد خودرها، واحد ترافیک ناحیه 4 اقدام به تعویض و نصب 15 عدد استوانه در مسیر بزرگراه شهید باقری کرد.
هاشمی اوریمی تاکید کرد: در راستای تسهیل در عبور و مرور عابرین پیاده و حفظ زیبایی بصری و در پی درخواست های شهروندان از طریق واحد 137، کف پوش پیاده رو غربی میدان صدم به طول 600 متر مربع بهسازی شد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به ممنوعیت نصب سرعت گیر، سرعت گیرهای خیابان های دانشگاه علم و صنعت و خیابان قزوینی و تقاطع 49 با هدف جلوگیری از ایجاد ترافیک و تسریع در عبور و مرور خودروها ، جمع آوری شد. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار