سخنگوي وزارت خارجه آمریکا براي ايرانيان اشك تمساح ريخت‌!

آلن ایر، سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه امریکا به دنبال رفتار ضد انسانی و نقض فاحش حقوق بشر واشنگتن و اروپا در تحريم ايران، از اينكار ابراز تأسف كرد و براي مردم ايران اشك تمساح ريخت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، "آلن ایر" سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه امریکا در مصاحبه با دويچه وله گفت: همان طور که رئیس جمهور اوباما گفت ما در کنار مردم ایران ایستاده ایم. با این همه، ما با دولت ایران کار داریم و آمریکا عزم راسخ دارد که از دستیابی ایران به سلاح هسته ای(!) جلوگیری کند و از این نظر با هم پیمانان مان متحد القول هستیم. پس هدف این تحریم ها افزایش فشار بر نظام جمهوري اسلامي است و واقعا مایه تاسف است که ملت ایران هم از این تحریم ها آسیب می بینند.

وي قصد آمريكا از تحريم ايران را ا ترغیب، تشویق و وادار کردن براي نشستن پای میز مذاکره عنوان كرد.

وي در اين خصوص كه آيا احتمال حمله نظامی به ایران آخرین راه حل خواهد بود، گفت: من نمی خواهم گمانه زنی کنم راجع به فرضیات مختلف و یا اگر این بشود یا آن نشود. به طور کلی همه ما می دانیم همان طور که رئیس جمهور در سخنرانی تازه اش گفت، حل وفصل مسالمت آمیز مسئله هسته ای ایران هنوز امکان پذیر است همه ما و جامعه جهانی ترجیح می دهیم که یک راه حل جامع و درازمدت مناسب و مرضی الطرفین یعنی مورد قبول و رضایت همه طرف از طریق مذاکرات با حسن نیت برسیم و با جدیت و با احترام متقابل این مطلوب همه ما است./ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار