غرب این روزها با تشدید فشارهای بین المللی بر ایران می خواهد که تمرکز ایران را بر تحولات منطقه مخصوصا در عراق، سوریه، بحرین و عربستان به هم بزند که لااقل اگر نتوانست ایران را به عنوان محور اصلی مقاومت و بیداری اسلامی در مقابل جبهه ی استکبار غربی و جبهه ی نفاق و اسلامِ آمریکاییِ مدل عربی و مدل ترکی به زانو در آورد، حداقل حامیان تفکر انقلاب اسلامی ایران را با زور سرکوب کند!

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران، وبلاگ قمار باز در آخرین مطلب خود نوشت:


در دوران اول انقلاب و مخصوصا در طول جنگ تحمیلی، شیعیانی که در کشورهای همسایه ایران بودند به جرم دوست داشتن امام و ایران به شدت از سوی حاکمان خود در فشار و اذیت و آزار بودند.

شیعیان عراق و عربستان از جمله این گروه ها بودند که گاهی این اظهار محبت مجازات های سنگینی همچون زندان را در پی داشت که البته این فقط اظهار محبت بود و گرنه که همراهی و تبلیغ آرمان های انقلاب اسلامی برابر بود با شهادت.

این مقدمه ی کوتاه که احتمالا هر کسی هم برایش مصداق هایی از دوستان و آشنایان دور یا نزدیک دارد و یا در کتاب های خاطرات آن دوران شنیده است ذکر شد تا حال و هوای امروزی که آن برادران دینی مان به آن دچار اند بیشتر قابل لمس باشد.

در شروع بیداری اسلامی در تونس و مصر، این عربستان بود که بعنوان پناهگاه دیکتاتورها در منطقه شناخته می شد و در ادامه با تحریک سلفی ها و گروه های تروریستی در صدد ایجاد هرج و مرج در کشورهای عراق و سوریه نمود و در کنار این با اعزام نیروی نظامی به بحرین به کشتار شیعیان پرداخت.

عربستان در کنار تمام اقداماتش پروژه ای دیگر را با همکاری آمریکایی ها شروع کرد اول تهمت به ایران برای انجام عملیات تروریستی در آمریکا و دوم همراهی با غرب برای تحریم نفتی ایران.

اما حاکمان مزدور و مستبد عربستان که سال ها در کشورشان با سرکوب و ایجاد فضای امنیتی از بیان کوچکترین نقدها و اعتراضات جلوگیری می کردند امروز با تظاهرات گسترده شیعیان قطیف و احصا رو به رو شدند، امری که در سال های گذشته هیچ وقت شاهد آن نبودیم.

تظاهرات های مقطعی و گروه گروه عربستانی ها امروز با تقدیم کردن چند شهید بسیار پربارتر شده است و در قالب تجمعات گسترده و بزرگ انجام می شود.

شیعیان عربستان با شعار «هیات من الذله» به خیابان ها آمدند و روزهای سخت و دشواری را در پیش خواهند داشت، هر چند به فضل الهی راهی که با خون شهید رنگین شود سرانجامش نصرت و پیروزی است.

مردم بحرین هم این روزها تعداد شهدای بیشتری را نثار انقلاب اسلامی شان کرده اند و همگامی و هم زبانی برادرانشان در قطیف و احصا که از لحاظ مسافت کیلومتری فاصله چندانی با آنها ندارند، پشتشان را گرم کرده است.

واقعیت این است که دنیای امروز و دهکده جهانی آمریکایی ها، نظام دروغ و نیرنگی بیش نیست! سوریه با آن پشتوانه عظیم مردمی از سوی اروپایی ها و آمریکایی ها در شدیدترین تحریم ها قرار می گیرد و اتحادیه کذایی عرب ناظر می فرستاد و برای مردم آن تعیین تکلیف می کند!

تمام دوربین های خبری دنیا بر روی سوریه قفل شده است و گرگ صفتان آل سعود و آل خلیفه در عربستان و بحرین دست به هر جنایتی می زنند! قطر و ترکیه هم برای گرفتن امتیازهای بیشتر از غربی ها بر سر خون و عزت و آبروی مسلمانان منطقه معامله می کنند!

سوال اصلی این است که چرا کسی فریاد نمی زند؟

غرب این روزها با تشدید فشارهای بین المللی بر ایران می خواهد که تمرکز ایران را بر تحولات منطقه مخصوصا در عراق، سوریه، بحرین و عربستان به هم بزند که لااقل اگر نتوانست ایران را به عنوان محور اصلی مقاومت و بیداری اسلامی در مقابل جبهه ی استکبار غربی و جبهه ی نفاق و اسلامِ آمریکاییِ مدل عربی و مدل ترکی به زانو در آورد، حداقل حامیان تفکر انقلاب اسلامی ایران را با زور سرکوب کند!

واقعیت این است که دستگاه تبلیغاتی استکبار تا زمانی که حاکمان ملعون بحرین و عربستان آنها را همراهی می کنند هیچ وقت به وقایع و تحولات آن کشورها نخواهد پرداخت و همچنان مردم این دو کشور مظلومانه و غریبانه به شهادت می رسند و سازمان های حقوق بیشتر دلشان برای کشته های دروغین سوریه می سوزد و برای آن زن زندانی ایرانی که به دلیل قتل شوهرش به اعدام محکوم شده است، نه آن کودک پنج روزه بحرینی که بر اثر استنشاق گازهای سمی به شهادت رسید!

ما و بازی سکه و ارز !!!

خدا نکند مردم ایران در میان بالا و پایین رفتن قیمت طلا و سکه از همسایگان خود غافل شوند، امروز برادرانمان در بحرین و عربستان هیچ یار و یاوری در سطح جهان ندارند که هیچ، بلکه زورگویان و قاتلان حرفه ای بین المللی با حاکمان آنها همراهی می کنند در جهت سرکوبشان.

خدا نکند اتفاقی که سال ها پیش در انتفاضه شیعیان عراق افتاد و صدام حسین با چراغ سبز آمریکایی ها شیعیان را قتل عام کرد و حتی حرمت حرم سیدالشهدا را هم نگه نداشت و در کنار ضریح مطهرش شیعیان را به خاک و خون کشید تکرار شود.

کم کاری دستگاه سیاست خارجه دلیلی بر سکوت مردم نمی شود، حوزه و دانشگاه باید فریاد اعتراض خود را به گوش سازمان های دروغین بین المللی حقوق بشر برسانند و دل مردم مظلوم بحرین و عربستان را با حضور خودشان در میدان و اعلام حمایت از آنها گرم کنند.

22 بهمن امسال فرصتی برای اعلام همبستگی سراسری مردم ایران اسلامی با آنهاست، جدای از اینکه وظایف دانشجویان و طلاب بسیار فراتر از این است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار