هفدهمین جشنواره ورزشی بین دانشكده ای دانشجویان دختر و پسر با شركت دوهزار و 500 نفر در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران، مدیرتربیت بدنی این دانشگاه گفت: این مسابقات با هدف گسترش فرهنگ حركت و ورزش جهت افزایش نشاط عمومی در بین دانشجویان و جذب و مشاركت در برنامه های سازنده و فعالیتهای فراگیر ورزشی و همچنین توسعه فعالیت های ورزشی و رقابتهای بین دانشكده ای در مجموعه های ورزشی دانشگاه برگزار شد.

اهری زاد افزود: در این مسابقات، دانشجویان پسر در15 رشته و دانشجویان دختر در 12 رشته به رقابت پرداختند.

به گفته وی، در این مسابقات دانشجویان پسر در رشته­های والیبال، آمادگی جسمانی، تكواندو، هندبال و دوومیدانی، دانشكده علوم تربیتی، بسكتبال وشطرنج، دانشكده برق، بدمینتون، دانشكده فیزیك، جودو و كشتی آزاد، دانشكده مكانیك، كشتی فرنگی، دانشكده دامپزشكی، شنا و تنیس روی میز، دانشكده عمران و در رشته سنگنوردی، دانشكده علوم انسانی مقام نخست را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به نتایج این مسابقات در بین دانشجویان پسر گفت: دانشكده مكانیك با 107 ، دانشكده علوم تربیتی با 88 و دانشكده كشاورزی با 76 امتیازبه ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

اهری زاد اظهاركرد: در بخش دختران نیز در رشته والیبال، فوتسال، شنا، دوومیدانی، كاراته، هندبال،تنیس روی میزو آمادگی جسمانی دانشكده علوم تربیتی، بسكتبال، بدمینتون و تكواندو دانشكده ریاضی، شطرنج، دانشكده علوم انسانی و سنگ نوردی، دانشكده كشاورزی مقام اول را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی، در مجموع امتیازات نیز در بین دانشجویان دختر دانشكده علوم تربیتی با 103 ، دانشكده علوم ریاضی با 68 و دانشكده ادبیات فارسی با 66 امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. /س

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.