در حالي كه امسال بسكتبال آقايان با آرامش نسبي برگزار مي شود حاشيه وارد ليگ بانوان شده به طوري كه تصميم داور با ديدار تيم هاي آرارات و مهر آمين قزوين با حركت انفجاري كاپيتان تيم ملي و برخورد فيزيكي وي مواجه شد و داور اصفهاني سر از بيمارستان درآورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در جريان ديدار تيم هاي آرارات و مهر آمين قزوين در مرحله نيمه نهايي سوپر ليگ بانوان يك تصميم بابايي داور اصفهاني مسابقه جرقه يك جنجال و البته باخت آرارت را پس از به هم ريختن بازي زد.
بنابراين گزارش پس از خطاي پنجم "ادنا تينا عيسائيان" بازيكن آرارات و كاپيتان تيم ملي، اين بازيكن به سمت مريم بابايي داور اين ديدار حمله ور شده و اقدام به هل دادن وي كرد كه با افتادن داور و برخورد سر وي به زمين ادامه بازي با مشكل مواجه شد.
بابايي با اين برخورد ديگر قادر به قضاوت ادامه مسابقه نبود و به بيمارستان منتقل شد و داور ديگري قضاوت را برعهده گرفت.
كرم زاده، نائب رئيس بانوان فدارسيون بسكتبال با تاييد اين اتفاق گفت: حركت تينا غير ورزشي بود و ما حتي نگران احتمال ضربه مغزي شدن داور شديم.
با اين شرايط عيسائيان ديگر جايي در تيم ملي هم ندارد و فردا نيز در كميته انضباطي بايد پاسخگو باشد.


*كوره چيان: حواشي امسال آرارات بازيكنان را حساس و عصبي كرده است
مهين كوره چيان، سرمربي آرارات نيز در اين باره تاكيد كرد: به دنبال جبران اختلاف امتياز خود بوديم كه خطاهاي زياد بازيكنان را عصبي كرده بود تا جايي كه پس از آخرين خطا عيسائيان كاپيتان تيم كنترل اعصاب خود را از دست داده و داور مسابقه را هول داد و اين حركت وي نيز با جريمه ديسكاليفه (اخراج از زمين) مواجه شد.
وي ادامه داد: پس از اين اتفاق ديگر بازي از هم پاشيد و در حالي كه به راحتي امكان بردن حريف را داشتيم، با اختلاف بالا باختيم و البته شكايت از داوران را نيز كتبا به فدارسيون داديم.
كوره چيان تشريح كرد: امسال داوري ها اشكالات زيادي داشته و از طرفي حواشي مربوط به خروج چند بازيكن آرارات در تيم روي اعصاب بازيكنان تاثير گذاشته است.
اگه رقابت ها سالم باشد هيچ وقت اين مسائل به وجود نمي آيد اما وقتي نا برابري هست ما كه بزرگتريم خود را كنترل مي كنيم ولي بازيكنان با تجربه كمتر تحمل نمي كنند.
وي در مورد صحبت كنار گذاشتن كاپيتان تيم از تيم ملي خاطر نشان كرد: تينا از قبل هم گفته بود كه ديگر به تيم ملي نمي رود.
متاسفانه برخلاف بازي هاي آقايان مسابقات ما فيلمبرداري نمي شود و بدون داشتن فيلم امكان اثبات ايرادات داوران را نداريم كه بگوييم چه چيزي عامل حركت اين بازيكن بوده است./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار