سرمربي تيم واترپلوي نفت و گاز اميديه گفت: عدم حضور تيم هاي تهراني در ليگ برتر تاسف بار است.

رضا جعفري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در حاشيه هفته دهم رقابت هاي ليگ برتر تيم ما فردا به مصاف تيم هيئت شناي خوزستان مي رود و اين در حالي است كه تاكنون مصدوميت چند بازيكن تيم ما پا برجاست.

وي گفت: اميرحسين براتي يكي از بهترين بازيكنان تيم ما است كه چندي پيش دچار مصدوميت شده بود و از فردا تمرينات خود را آغاز مي كند اما در بازي فردا اين بازيكن را در اختيار نداريم و همچنين يكي ديگر از بازيكنانمان را نيز به دليل شكستگي دنده در اختيار نداريم.

جعفري افزود: اين ديدار در خوزستان برگزار مي شود و با وجود اينكه تيم كم مهره اي است اما بازيكنان بسيار خوبي در اختيار دارد و ما نمي خواهيم هيچ تيمي را دست كم بگيريم به همين دليل با تمام توان به مصاف تيم حريف مي رويم و به دنبال پيروزي در اين ديدار هستيم.

وي تصريح كرد: پس از اين بازي بايد به مصاف تيم قدرتمند فولاد ماهان سپاهان برويم و در صورتي كه بتوانيم در اين بازي با اختلاف يك گل از سد حريف عبور كنيم شانس زيادي براي رسيدن به عنوان قهرماني داريم.

جعفري خاطرنشان كرد: اين ديدار براي ما از حساسيت بسيار زيادي برخوردار است و اميدواريم با شكست اين تيم به اهدافمان نزديك شويم البته در يك بازي حساس ديگر بايد به مصاف تيم هيئت شناي گيلان برويم.

وي يادآور شد: با توجه به اينكه هيئت استان اين تيم را از نظر مالي حمايت مي كند.
مسئولان باشگاه بازيكنان بسيار خوبي را به خدمت گرفتند به طوري كه در حال حاضر به يكي از تيم هاي قدرتمند رقابت هاي ليگ برتر تبديل شده است.

وي يادآور شد: حمايت هيئت استان گيلان باعث شده كه اين تيم به يكي از قطب هاي شمال كشور تبديل شود اما متاسفانه در ليگ امسال از استان تهران هيچ باشگاهي حضور ندارد.

وي گفت: يكي از دلايل اصلي عدم حضور تيم هاي تهراني در ليگ امسال عدم حضور حمايت كننده مالي در رقابت هاي ليگ برتر واترپلو است به طوري كه باعث شد تا تيم هاي تهراني از اين بابت لطمه ببينند.

* ليگ امسال مشكلات گذشته را يدك مي كشد

وي اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر مشكلات دوره هاي قبل وجود دارد و با توجه به اتفاقات دوره هاي گذشته ضربه جبران ناپذيري به ليگ واترپلو وارد شد به طوري كه ترميم اين شرايط در كوتاه مدت امكان پذير نيست.

* رضواني اسطوره واترپلوي ايران است

وي گفت: البته در حال حاضر مسئولان فدراسيون فعلي تمام تلاش خود را براي ترميم اين رشته به كار گرفتند اما مسئولان براي بهبود اين شرايط حداقل به 3 الي 4 سال زمان نياز دارند.

وي تاكيد كرد: فدراسيوني ها كار بسيار سختي براي بهبود اين شرايط در پيش دارند، محسن رضواني يكي از اسطوره هاي واترپلوي ايران است و اعتقاد بنده در صورتي كه به فدراسيون فرصت دهيم با توجه به توانمندي رضواني وي مي تواند اين شرايط را بهبود ببخشد.

* سلطاني از چرخه ليگ برتر خارج شد

جعفري افزود: داود رضا سلطاني يكي از بهترين مربيان اين رشته است كه در دوره هاي گذشته رقابت هاي ليگ برتر با تيم دانشگاه آزاد حضور پيدا مي كرد اما به دليل مشكلاتي كه اين تيم با آن مواجه بود آنها نتوانستند در اين دوره از رقابت ها حضور پيدا كنند و مربي همچون سلطاني از چرخه رقابت هاي ليگ برتر خارج شد.

وي تصريح كرد: اميدوارم از سال آينده با پخش زنده تلويزيوني مسابقات حمايت كننده هاي مالي در ليگ واترپلو سرمايه گذاري كنند و در غير اين صورت رشته واترپلو از اين بابت لطمه زيادي خواهد خورد و از سال آينده تيم هاي تهراني نيز بتوانند در اين رقابت ها حضور پيدا كنند.

*مربي تيم ملي واترپلوي ايران: تمرينات آماده سازي را آغاز مي كنيم

كامبيز رخشاني مهر، مربي تيم ملي واترپلوي كشورمان در گفتگو با خبرنگار ما افزود: با دعوت از 42 واترپلوئيست تمرينات آماده سازي تيم ملي كشورمان براي حضور در مسابقات ليگ جهاني برپا مي شود.

وي گفت: مسابقات ليگ برتر و ليگ دسته يك را به دقت زيرنظر داريم و در نهايت برترين و آماده ترين نفرات را به اردوي تيم ملي دعوت كرديم.

رخشاني مهر افزود: هدف از برپايي اردوي آماده سازي حضور تيم ملي در مسابقات ليگ جهاني است كه ارديبهشت ماه سال آينده به صورت رفت و برگشت به ميزباني كشورهاي چين و ژاپن برگزار مي شود.

وي تصريح كرد: معتقدم مسابقات ليگ برتر و دسته يك واترپلو محك بسيار مناسبي براي سنجش ميزان آمادگي ملي پوشان است و بنده به همراه رومان پولاچيك سرمربي اسلواك تيم ملي به دقت اين رقابت را زيرنظر مي گيريم چرا كه يكي از فاكتورهاي مهم حضور در مراحل بعدي اردوي آماده سازي ميزان آمادگي ملي پوشان است.

مربي تيم واترپلوي كشورمان خاطرنشان كرد: پيش از حضور در مسابقات ليگ جهاني فروردين ماه سال آينده در مسابقات كاپ آسيا حضور پيدا مي كنيم كه حضور در اين پيكارها به منزله ديدارهاي آماده سازي براي آمادگي هرچه بيشتر جهت حضور در مسابقات ليگ جهاني است و اميدواريم با شركت در اين مسابقات قهرمان شويم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار