مجموعه تلویزیونی ششمین نفر به کارگردانی بهمن گودرزی درامی اجتماعی است که دهه فجر امسال از شبکه سه سیما خواهد شد.

بهمن گودرزی کارگردان مجموعه تلویزیونی ششمین نفر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تقریباً نیمی از مراحل کار تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده است. این درام اجتماعی که قرار است در سیزده قسمت یک داستان انقلابی در بستری عاشقانه را روایت کند به تهیه کنندگی کامبیز کاشفی از پانزده مهرماه کلید خورد.

وی با بیان این مطلب که تصویربرداری کار در مجموعه چیت سازی قدیم حدود یک ماه پیش به پایان رسیده است، ادامه داد: محل تصویربرداری جدید بیمارستان باهر در نظر گرفته شده است که در حال حاضر عوامل مجموعه در این محل مشغول به تصویربرداری هستند.

این کارگردان در خصوص این درام اجتماعی که قرار است در سیزده قسمت، یک داستان انقلابی در بستری عاشقانه را روایت کند، گفت: اين مجموعه به تهیه کنندگی کامبیز کاشفی از پانزده مهرماه کلید خورد.

وی با بیان این مطلب که تصویربرداری کار در مجموعه چیت سازی قدیم حدود یک ماه پیش به پایان رسیده است، ادامه داد: محل تصویربرداری جدید بیمارستان باهر در نظر گرفته شده است که در حال حاضر عوامل مجموعه، در این محل مشغول به تصویربرداری هستند.

این کارگردان در خصوص روند داستان افزود: با اینکه این مجموعه از نظر زمانی 50 سال گذشته را به تصویر می کشد اما می توان گفت که این قصه دارای نوعی نوآوری می باشد و در هر قسمت از این مجموعه وقایعی تازه رخ خواهد داد.

گفتنی است، از عوامل این مجموعه می توان به پولاد کیمیایی، نرگس محمدی، کامران تفتی و عسل بدیعی اشاره کرد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار