مدير عامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران از رفع مشکل سند ناحيه صنعتي دوزدوزان تا نيمه اول سال 91 و ارائه دو امتياز ويژه براي سرمايه گذاري در دو ناحيه صنعتي "دوزدوزان" و "مهربان" خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، فخراله مولايي در مراسم بازديد از نواحي صنعتي دوزدوزان و مهربان واقع در استان آذربايجان شرقي گفت: تا سال آينده هر سرمايه گذاري که مشکل وثيقه دارد، مي تواند به صندوق ضمانت سرمايه گذاري مراجعه کندو صندوق ضمانت کسري وثيقه هر يک از واحدهاي صنعتي را برطرف خواهد کرد.

معاون وزير صنعت و معدن و تجارت در ادامه با تاکيد بر ايجاد ناحيه صنعتي "مهربان" تصريح کرد: ضرورت ايجاد و امکان سنجي محل پيشنهادي ناحيه صنعتي مهربان در حال بررسي است و تا سه ماه آينده طرح مطالعات امکان سنجي آن انجام مي‌شود.

وي افزود: پس از تصويب طرح ايجاد ناحيه صنعتي مهربان در شوراي برنامه‌ريزي، مراحل اجرايي آن از سوي شرکت شهرک هاي صنعتي استان مربوطه آغاز مي شود.

مولايي با اشاره به مزاياي سرمايه گذاري در اين دو ناحيه صنعتي اظهار داشت: دو امتياز ويژه براي سرمايه گذاراني که در نواحي صنعتي دوردوزان و مهربان واحدهاي صنعتي خود را تاسيس کنند در نظر گرفته شده است.

وي تاکيد کرد: هر يک از صنعتگران مي توانند به جاي 30 درصد آورده نقدي، 5 درصد سرمايه نقدي به شرکت شهرک هاي صنعتي ارايه کنند.

به گفته مولايي همچنين سرمايه گذاران به جاي پرداخت اقساط طي 36 ماه مي توانند بدهي خود را ظرف 60 ماه پرداخت کنند./ق2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار